Til alle norske produsenter
- Switchbladez
- State Tourist
Jeg venter i spenning på om du har noe svar til posten min ang. deg Darkie.

Alesis Multimix Firewire 8 Mixer
M-Audio KeyRig 49 USB-MIDI Keyboard
En av de tingene jeg savner fra GHF, er at det sto alderen til folk bak nicket
Og det er ikke særlig OT heller.

Og det er ikke særlig OT heller.
-
- State Newcomer
Har ikke Nexus 2, ikke har jeg hørt om noen Square Lead 2, og det er ikke bare en VSTi i leaden heller. Desverre, men det er ganske stor risiko for å faile når du ikke engang har sett FLP'ene.SCH wrote:Påstår du att det var DU som gjorde Square Lead 2 presetet i Nexus 2 i Little Thingz?Brain_Tweaker wrote:Desverre må jeg da avbekrefte påstanden din om sampling i mine sanger, for det er meget minimalt. Om du forventer at jeg skal klappe i mikrofonen for å få en clap, så må jeg nesten skuffe deg.
- Switchbladez
- State Tourist
Darkstorm wrote:Det eneste jeg kan si at jeg ser du har fulgt utviklingen i hva som er kommerst gjennom åra...

Du gir deg bare ikke du!
Like the fuckin' Energizer bunny!
Anyways, jeg hørte på de forskjellige artistene mye før mange andre, da jeg høre på maiden var det to jeg kjente som hørte på det, da jeg hørte på marilyn manson viste ikke folk hvem han var, eneste som var noe kommers når jeg hørte på var Eminem, men han blei jeg ved i flere år når de andre gikk videre, frem til 50 came along.
-
- State Newcomer
Enig i deg med Eminem, liker ikke de nye låtene hans. Hører på han og, men det er forsåvidt de gamle albumene. Det nye albumet er det bare en låt jeg liker.
Må ha en sidesjanger også synes jeg da.

Må ha en sidesjanger også synes jeg da.

- Switchbladez
- State Tourist
Jeg pleide å være åpen for alt og likte noe i alle sjangere, bortsett fra jazz og opera egentlig, men det ble dårlige og dårlige i mine ører med tiden fordi den forskjellige elektromusikken jeg hørte på ble så jævla mye bedre!