Welcome to %s forums

Stay up to date on Hardstyle and Hardcore parties, releases, free/unreleased tracks, DJ mixes, how to produce and much more. International Hardstyle forum

Login Register

Til alle norske produsenter

Sweden, Norway and Denmark
Post Reply

Ezben
State Citizen

Post by Ezben »

Frøken Britt: Den kommentaren er den mest utrolig uproffe kommentaren jeg har hørt på lenge.
Man kan klare seg fint med et par høytalere eller et godt headset. Men selvfølgelig er jo et par monitorer det beste. Men jeg setter familien forran alt og derfor solgte jeg mine da jeg ikke kan bruke de så ofte.
Jeg kjøper selfølgelig nye når huset er ferdig og gutterommet er isolert extra.

Jeg har involvert meg i mangen forsjellige prosjekter og sjangre oppigjennon tidene, alt i fra Hardcore, d&b, trance, hard dance til punk, metal osv osv. De fleste som jobber med musikk liker å snakke om det og forklarer gjerne hva de gjør for å oppnå noe over en kald pils. Og det er dette jeg prøver å få til for den mest egosentriske sjangeren av de alle, nemlig HARDSTYLE. Om du liker å jobbe alene eller ikke vil snakke om hva du gjør så for all del kjør på. Men det hvar akkurat dette jeg nevte var unødvendig å komme med i denne posten.
Four and a half on the floor.

Frøken Britt

Post by Frøken Britt »

Vis noe du har laget da, frøken know-it-all?
Hvorfor skal jeg det? Ser ingen poeng å vise fram mine saker, når det er lang fra perfeksjonert. Jeg har aldri sagt jeg er kan eller vet alt. Jeg har ingenting å bevise framfor noen av dere. :)
Frøken Britt: Den kommentaren er den mest utrolig uproffe kommentaren jeg har hørt på lenge.
Jaha. Det får gå! :p
Jeg har involvert meg i mangen forsjellige prosjekter og sjangre oppigjennon tidene, alt i fra Hardcore, d&b, trance, hard dance til punk, metal osv osv. De fleste som jobber med musikk liker å snakke om det og forklarer gjerne hva de gjør for å oppnå noe over en kald pils. Og det er dette jeg prøver å få til for den mest egosentriske sjangeren av de alle, nemlig HARDSTYLE. Om du liker å jobbe alene eller ikke vil snakke om hva du gjør så for all del kjør på. Men det hvar akkurat dette jeg nevte var unødvendig å komme med i denne posten.
Jeg vil si at det er mer moro når en faktisk må jobbe for å komme seg fram, og ikke alt blir servert på ett fat. Kanskje noen som foretrekker det, men hva er vel bedre å lykkes enn i noe du virkelig har jobbet for? :)

Jeg prøver ikke å opptre som en drittsekk her og jeg argumenterte hovedsaklig mot "YouTube-producere" som tror de er profesjonelle etter 2 uker og 5 youtube tutorials.

Og som du sier, man må jo nødvendigvis ikke ha monitorer, men det hjelper da på. Ja, så sorry, om jeg virker som arrogant jævel her, men dette er ihvertfall mitt syn på saken.

Frøken Britt

Post by Frøken Britt »

Unge mann! Frøken Britt, takk! :)

Double Phunq
Artist
Norway

Post by Double Phunq »

Uansett, kvinner kan ikke lage hardstyle i det lange løp anyways, så tror ikke noen bryr seg :P

Tweeka_1
Artist

Post by Tweeka_1 »

Kan jeg få være med i denne diskusjonen her? Føler liksom at jeg må forsvare de som får veldig mange demoer hver dag og som hører på ALLE sammen og gir tips til hvordan de kan utfolde seg bedre...
http://www.datweekaz.com
lsdb.nl wrote:i am not downloading one more set from these guys until they stop over using that "da tweekaz" sample.. its extremely annoying and very unprofessional

Darkstorm
State Senior Citizen

Post by Darkstorm »

Nei, kom deg vekk. :(
Reverse bass

TommyEnvelope
State Tourist

Post by TommyEnvelope »

Jeg produserer på et seriøst plan. Jeg ønsker at folk skal høre musikken min så derfor laster jeg ikke opp småting som jeg ikke er fornøyd med. Jeg lærer for hver dag som går og jeg lærer raskt, bruker god tid og prøver å gjøre det så bra som mulig. Har produsert hardstyle siden oktober 2009 og føler jeg har kommet et lite stykke på veien på den korte tiden.
Liker godt å bli kritisert, men seriøs kritikk..
I'm just a regular-everyday-normal guy..
Image
Image

Switchbladez
State Tourist

Post by Switchbladez »

Jeg vil gjerne ta det til proffesjonelt plan.
Jeg har digga hardstyle i ett år, helt siden jeg høre Headhunterz live at defqon one 2008, ett live opptak som en jeg kjenner over nettet sendte til meg.
Siden den gangen har jeg ikke hatt noe annet i tankene enn å kunne produsere noe sånt, og se folk digge det.
Jeg begynnte med FL Studio ca. 4 måneder etterpå, tok noen kurs her og der og leste meg til mye på nettet.
Hvis du går på www.youtube.com/user/ImpulzeDesingz og hører på utviklingen min på de 8 månedene jeg har drevet med det, så må jeg si jeg har gjort store fremmskritt, men vil gjerne lære mer.

Veldig bra post det her!

Kjenner forresten igjen Brain Tweaker, som jeg har snakket litt med på nettby, dere bør skjekke ut det han har laget, mye bra der :)
Alesis Multimix Firewire 8 Mixer
M-Audio KeyRig 49 USB-MIDI Keyboard

Darkstorm
State Senior Citizen

Post by Darkstorm »

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Og enda en nu-er. :(
Reverse bass

Post Reply

Return to “Scandinavian Empire”