Welkom Nederlanders & Vlamingen
Re: Welkom Nederlanders & Vlamingen
Ik vind al die knoppen hier zo verdomde klein, plus dat ik GHS lay-out gewoon al gewend was!
Welke knoppen ?Katalyst wrote:Ik vind al die knoppen hier zo verdomde klein, plus dat ik GHS lay-out gewoon al gewend was!

Mwah, toch moet je je niet teveel van Katalyst zijn mening aantrekken, Pim want hij spoort niet 
Zo wil hij bij een sigarettenstand op Q-Base dat ze tabak van een willekeurige tak maken, terwijl hij compleet nuchter is
Mja, dat was wel weer geniaal
En voor de mensen die zeuren dat ze 2 boards bijhouden teveel vinden, niet zeuren. Ik heb er 1 (ja eigelijk 3 dus) die ik moet be-adminniseren (klopt, nieuw werkwoord die zojuist is uitgevonden door mij), deze die ik moet beglobalmodereren, dan ben ik er gewoon actief als member op nog 1 andere en dan zijn er 2 waar ik zo nu en dan post, maar die laatste 3 hebben niks met muziek te maken (MMA en Xbox/games related shit)

Zo wil hij bij een sigarettenstand op Q-Base dat ze tabak van een willekeurige tak maken, terwijl hij compleet nuchter is

Mja, dat was wel weer geniaal

En voor de mensen die zeuren dat ze 2 boards bijhouden teveel vinden, niet zeuren. Ik heb er 1 (ja eigelijk 3 dus) die ik moet be-adminniseren (klopt, nieuw werkwoord die zojuist is uitgevonden door mij), deze die ik moet beglobalmodereren, dan ben ik er gewoon actief als member op nog 1 andere en dan zijn er 2 waar ik zo nu en dan post, maar die laatste 3 hebben niks met muziek te maken (MMA en Xbox/games related shit)
Katalyst is ook stiekem wel een vervelend jongentje 

Defector - Producer/DJ Screeches, Distorted Kicks, Uplifting Melodies
Add me on my social media: Facebook / Myspace / Partyflock / Youtube Channel / Twitter
Add me on my social media: Facebook / Myspace / Partyflock / Youtube Channel / Twitter
- Dennis Aka Mash
- State Tourist
Alleen zijn avatar maakt al een hoop duidelijk bij mij.