Welcome to %s forums

Stay up to date on Hardstyle and Hardcore parties, releases, free/unreleased tracks, DJ mixes, how to produce and much more. International Hardstyle forum

Login Register

TIESTO September 18 Vestlandshallen, Bergen

Sweden, Norway and Denmark
Post Reply
Zen0x
State Senior Citizen

TIESTO September 18 Vestlandshallen, Bergen

Post by Zen0x »

Noen her på forumet som skal eller ?

Jeg og 3 venner skal. Vi overnatter på Sandviken brygge

Tony
State Tourist

Post by Tony »

Nei. Skal ikke det. Har ikke fulgt Tiesto på lenge jeg nå. Spiller han fortsatt i Trance kategorien?

The Bitcrusher
State Tourist

Post by The Bitcrusher »

Ja, meg, Tommy Envelope, og de fleste andre i BergenHardstyle gjengen tar nok turen innom :)

Tony: Ja, selv om det han prdosuerer for tiden ikke akkurat kan kategoriseres som Trance, så pleier gigsene hans å være rimelig bra. Mye progressive Trance :)

Zen0x
State Senior Citizen

Post by Zen0x »

Tony, det kan være det. MEN han er en legende når det gjelder trance og skal nesten garantere at alle som har hører på hardstyle har begynt eller har en gang likt Tiesto !
Og som bitcrusher sier så lager han et forrykende sceneshow med laserer og you name it !

Genialt, håper vi ser deg og Tommy der da :D

goty
State Citizen

Post by goty »

Jeg og 4 andre skal :) første gang i bergen. Syntes det han produserer i dag er fengende og "kult" men det er ikke trance. Men har hørt han spiller trance live? Selvom dette er Kaleidoscope touren da.

Zonic
State Hero

Post by Zonic »

Han spiller trance live ja. Eller, nå så jo jeg han i 2008 og det er jo godt mulig han kjører et annerledes set nå enn det han gjorde da :p

Tony
State Tourist

Post by Tony »

Har selvsagt hatt min dose med Tiesto oppigjennom åra, dog aldri hørt han live. Men dere som skal får kose dere så får vi håpe han drar til med noen slagere :dance:

Zen0x
State Senior Citizen

Post by Zen0x »

Håper han spiller Adigo for strings elle hvordan det skrives.

goty
State Citizen

Post by goty »

Carpe noctum mener du vel ? :dance: :dance: :dance: syntes du bør ta turen Anders. Pumpe litt

Zen0x
State Senior Citizen

Post by Zen0x »

Varmer opp med denne jah :)

Post Reply

Return to “Scandinavian Empire”