Welcome to %s forums

Stay up to date on Hardstyle and Hardcore parties, releases, free/unreleased tracks, DJ mixes, how to produce and much more. International Hardstyle forum

Login Register

Off-Topic - Norge

Sweden, Norway and Denmark
Post Reply
Zen0x
State Senior Citizen

Re: Off-Topic - Norge

Post by Zen0x »

Hahaah :D
Uff... :P

Etter og ha lest de siste prostene på Global Hardstyle så må jeg si Scul begynner og bli veldig patetisk.
Han virker som en sånn syte unge.
Ånei jeg har sittet her dag inn og dag ut i 6 år uten noe fritid og spyttet inn penger.
Hvorfor må det gå ut over oss ? Det er han selv som har valgt det. Ingen andre.
Jævla konspirasjon hele greia... fom fks at det er en liten gruppe som styrer hele musikken. Høres jo ut som frimur losjen jo.
Herregud.

Double Phunq
Artist
Norway

Post by Double Phunq »

Enig i noe av hva du sier. Jeg fikk permaban 3 forskjellige ganger det siste halvåret, og 10 advarsler ++
Bare jeg sa den minste feil, fikk jeg advarsel. Svarte jeg noen som jeg diskuterte med på samme måte som de skrev på til meg, var det også galt :P

Men men, mannen har gjort en god jobb gjennom årene :)

Darkstorm
State Senior Citizen

Post by Darkstorm »

Ja, det er en liten gruppe som styrer hele driten. Han har helt rett i det.
Reverse bass

Ezben
State Citizen

Post by Ezben »

Zen0x: Det er mye mellom himmel og jord som går average Joe forbi, men det ligger mye bak hele historien så å kalle Scul patetisk er å gå over streken.
Han brukte veldig mye av sinn tid på å bygge opp GHS mens andre brukte mye tid på å rive den ned, og om du blir plaget og truet real life er ikke det mye gøy lengre å drive et forum lengre.
Four and a half on the floor.

Munchclot
State Newcomer

Post by Munchclot »

Det er folk som har reagert så ekstremt som er patetiske, ikke ScuL. Alle med vett i hodet bør forstå han.

Darkstorm
State Senior Citizen

Post by Darkstorm »

Ezben wrote:Zen0x: Det er mye mellom himmel og jord som går average Joe forbi, men det ligger mye bak hele historien så å kalle Scul patetisk er å gå over streken.
Han brukte veldig mye av sinn tid på å bygge opp GHS mens andre brukte mye tid på å rive den ned, og om du blir plaget og truet real life er ikke det mye gøy lengre å drive et forum lengre.
What he said!
Reverse bass

Zen0x
State Senior Citizen

Post by Zen0x »

JA det var og ta litt hardt i ser jeg nå. Var bare litt frustrert. Og lei av klagingen som han gang på gang drev og nevnte.
Måtte bare få ut litt frustrasjon og siden den tråden var stengt så... :(
Beklager det :)

August
State Newcomer

Post by August »

Er sikkert ganske lett å legge skylden på han også. Tragisk at moderatorer og administratorer på noen forumer skal få så voldsom hets iblant, når de jobber for selve forumet. Kjipt at GHS ble lagt ned, men jeg forstår ScuL.

Zen0x
State Senior Citizen

Post by Zen0x »

Jepp er helt enig med deg ! :)
Var som sagt jeg som tok veeeldig lagt i trådene igår...
Igjen beklager det !

Post Reply

Return to “Scandinavian Empire”