Generell Chat
-
- Artist
Re: Generell Chat
Eller hur känns det att inte ha haft ditt land styrt av Gustaf II Adolf under någon punkt i historien? 

- Double Phunq
- Artist
Vel, vel. Vi er da tilsynelatende fortsatt okkupert, i hver eneste 7/11 eller Deli de Luca jeg går innom kan jeg ikke unngå å høre noe svensk fjas. Og det verste av alt er hvor masete det er! Jeg pleier å si at svensker, (i Norge), er som uselvstendige flokkdyr/skadedyr. De fungerer ikke uten å bo oppå hverandre, og de hadde aldri klart å bo alene.
- Double Phunq
- Artist
Det som har skjedd med Sverige er:
-Kjønnsnøytrale navn tildelt barn av hippie-foreldre som virkelig tar "likestilling" og "ny-feminisme" til det diskriminerende.
-En ytringsfrihet på lik linje med Saudi-Arabia sin. Ergo ikke-eksisterende.
-Et land hvor dine meninger må stemme overens med dine nye landsmenns' meninger, hvis ikke så er du jo rasist!

-Kjønnsnøytrale navn tildelt barn av hippie-foreldre som virkelig tar "likestilling" og "ny-feminisme" til det diskriminerende.
-En ytringsfrihet på lik linje med Saudi-Arabia sin. Ergo ikke-eksisterende.
-Et land hvor dine meninger må stemme overens med dine nye landsmenns' meninger, hvis ikke så er du jo rasist!

Vi har ju å andra sidan en uppluckring av gamla jantelagen på gång, som krossar den bilden av Sverige, viva SD
Edit: känns som om norrmännen tog illa upp vid lite satir
Edit: känns som om norrmännen tog illa upp vid lite satir

I'm grumpier than you.
Do people even read these?
Do people even read these?
Jeg undrede mig faktisk sidste dag om der er tydelig forskel på f.eks. norsk og dansk fra en svenskers point of view. Jeg kan godt have svært ved at høre forskel, men jeg kan sagtens se forskel. Må indrømme at jeg ikke hører norsk og svensk hver dagNeutronic wrote:My thoughts on this whole topic

jeg har en svensk kollega fra göteborg som oppfordrer danske kunder å snakke engelsk fordi han ikke forstår dem. mens jeg har ikke noe problem med å forstå dansk, kanskje litt problemer med å forstå de fra esbjerg? men om dere dansker lærer dere å snakke litt mer langsomt så holder det for meg
Boys of Willem fan-club owner