Welcome to %s forums

Stay up to date on Hardstyle and Hardcore parties, releases, free/unreleased tracks, DJ mixes, how to produce and much more. International Hardstyle forum

Login Register

Til alle norske produsenter

Sweden, Norway and Denmark
Post Reply
Ezben
State Citizen

Til alle norske produsenter

Post by Ezben »

hvor mangen er det her inne som produserer musikk på et seriøst plan?
Da tenker jeg ikke på kvaliteten på musikken eller om der er eller blir snart release, men om man jobber mye med musikken.
Musikk miljøet suger skikkelig for hardrer elektronisk musikk i Norge og jeg er rett og slett drit lei holdningen til flere jeg har snakket med fra utlandet. Føler folk ser på scenen som verdens største konkuranse og drar alt og alle ned i driten for å nå til tops. Det er ikke mulig å spørre om en liten ting eller legge ut musikk for å få litt c&c uten å bli hakket ned på som om man har pest i underbuksen. hehe
Her snakker jeg ikke om egen effaring men flere jeg har snakket med.

Tenkte dette kunne være en grei måte å få samlet sammen de som produserer musikk i norge for å kunne få litt ris og ros, svar på spørsmål osv osv uten å få dritt slengt i trynet.
Four and a half on the floor.

Brain_Tweaker
State Newcomer

Post by Brain_Tweaker »

1
Last edited by Brain_Tweaker on 10 Feb 2021, 10:22, edited 1 time in total.

Ezben
State Citizen

Post by Ezben »

Slutte er bare tull. Har laget musikk siden tidlig 90 tallet men dog andre sjangre, men mestrer ikke alle elemtenene jeg forventer det skal være i en hardstyle låt enda,så man lærer så lenge man lever..
Jeg har tidligere prøvd å få gode c&c men fikk bare søppel av svar igjen så jeg har ikke latt noen få høre noe jeg ikke er 100% fornøyd med. Dette setter en liten stopper på å utvikle seg så jeg har vurdert å slenge ting opp på nett igjen da det kun er 1 kompis og min kone som har hørt det jeg har produsert de siste årene og de har ikke peiling på musikk sjangeren så det er ikke mye å hente der. hehe

Darkstorm
State Senior Citizen

Post by Darkstorm »

Jeg bare sier, Brain, at du bør forbedre deg noe veldig før du sier som du gjør. Musikken din er mildt sagt elendig og jeg og mange venner sitter og ler når vi hører det. Hvis du har produsert i 4 år må jeg virkelig si at talent er ikke noe du eier.

Bare et tips..
Reverse bass

HRDSTYLE
State Tourist

Post by HRDSTYLE »

Darkie, det er jo nettop slike kommentarer vi ikke vil ha :D Seff kan alle si meningen sin, men det der virket som jævelig kjip feedback:p
OT: Jeg har produsert hardstyle i snart 1 år, og jeg prøver hele tiden å utvikle meg. Målet mitt er ikke å få noen release, jeg vil bare ha det gøy :)
Har aldri vist noen av mine seriøse prosjekter til noen, og jeg foretrekker å ha det slik, fordi ingen gidder å gi positiv feedback, folk sier kun hva du kan forbedre på og ikke hva som allerede er bra.

Ezben
State Citizen

Post by Ezben »

Darkie: det er dette jeg snakker om, du sier at Brain_Tweaker suger men du kommer ikke med noe han kan forbedre eller noe som helst han kan ta med videre utenom at han bør revurdere hobbyen sin.

Jeg er sikker på at flere her kan utkonkurere deg i hva som helst du har av interesser og be deg revurdere det du gjør, men det er ikke det som er poenget her.

La ikke dette bli som på ghs der flere klager over ditt og datt og så klarer de faen ikke gjøre det bedre selv. Kom gjerne med kretikk og la den gjerne våre hard og brutal, men la den være saklig og ikke bare sånn som dette:
Darkstorm wrote:Musikken din er mildt sagt elendig og jeg og mange venner sitter og ler når vi hører det.

Ikke ta dette gale opp da jeg har ikke noe imot at folk uttrykker seg på sinn måte, men la det være litt saklig.
Da du pleier å komme med gode kommentarer til vanlig slår dette meg som et post ghs synndrom ;)

Ramquz
State Citizen
Norway

Post by Ramquz »

Vel, jeg prøve å produsere Hardstyle på et seriøst nivå. Har holdt på litt over 1 godt år nå, og føler at jeg får det til bedre og bedre som tiden går. Jeg leter etter et label, men har ikke mine beste fårhåpninger selv om jeg har hatt ganske god kontakt med ett par. ^^ Haster ikke, jeg har god tid, fylte nettopp 16 år.

Uansett, så prøver jeg - prøver og utvikle meg så mye jeg kan, og å ha det kjekt med det jeg gjør. Driter egentlig om andre synes det er noe drit jeg lager, får meg bare til og forbedre meg. :)

Skal ha en liten konsert med Dj Axxes i Stavanger for ca 250 personer, hvor jeg spiller noen av mine og Axxes sine sanger, samt. kjente hardstyle sanger. Blir fett! :)
Holder også på med ca 6 prosjekter, og et prosjekt sammen med Dj Axxes, som bli Anthemet til konserten vår. :listen:

Zen0x
State Senior Citizen

Post by Zen0x »

Hvem hva hvor når er dette ?
Er det privat eller åpent ?

Darkstorm
State Senior Citizen

Post by Darkstorm »

De planlegger fest, men sier ikke noe. Ikke ulikt mange i Norge. :p
Reverse bass

Zen0x
State Senior Citizen

Post by Zen0x »

Ramquz kan ikke jeg få styre lysene og lazzzzerene på konserten din ?

(a) (a)

Post Reply

Return to “Scandinavian Empire”