Generell Chat
-
- Artist

'nuff said
Spoiler

Dagen Norge skulle överleva utan sin olja så möjligtvis skulle jag kunna tänka mig att servera en Norrman.
Förresten, hur känns det att vara ockuperat i 400 år?
Förresten, hur känns det att vara ockuperat i 400 år?

I'm grumpier than you.
Do people even read these?
Do people even read these?
-
- Artist
Eller hur känns det att inte ha haft ditt land styrt av Gustaf II Adolf under någon punkt i historien? 

- Double Phunq
- Artist
Vel, vel. Vi er da tilsynelatende fortsatt okkupert, i hver eneste 7/11 eller Deli de Luca jeg går innom kan jeg ikke unngå å høre noe svensk fjas. Og det verste av alt er hvor masete det er! Jeg pleier å si at svensker, (i Norge), er som uselvstendige flokkdyr/skadedyr. De fungerer ikke uten å bo oppå hverandre, og de hadde aldri klart å bo alene.
- Double Phunq
- Artist
Det som har skjedd med Sverige er:
-Kjønnsnøytrale navn tildelt barn av hippie-foreldre som virkelig tar "likestilling" og "ny-feminisme" til det diskriminerende.
-En ytringsfrihet på lik linje med Saudi-Arabia sin. Ergo ikke-eksisterende.
-Et land hvor dine meninger må stemme overens med dine nye landsmenns' meninger, hvis ikke så er du jo rasist!

-Kjønnsnøytrale navn tildelt barn av hippie-foreldre som virkelig tar "likestilling" og "ny-feminisme" til det diskriminerende.
-En ytringsfrihet på lik linje med Saudi-Arabia sin. Ergo ikke-eksisterende.
-Et land hvor dine meninger må stemme overens med dine nye landsmenns' meninger, hvis ikke så er du jo rasist!