Welcome to %s forums

Stay up to date on Hardstyle and Hardcore parties, releases, free/unreleased tracks, DJ mixes, how to produce and much more. International Hardstyle forum

Login Register

Off-Topic - Norge

Sweden, Norway and Denmark
Post Reply
Tweeka_1
Artist

Re: Off-Topic - Norge

Post by Tweeka_1 »

vel, jeg kjørte til og fra langesund (var hjemme halv sju idag morres) og det kjennes ut som om jeg er skikkelig fyllesjuk... så jeg vil si at partyet var en suksess :P

Bas var ikke såååå lost sa han, han bare syns det var litt morsomt å sende det ut på twitter fordi han var in the middle of buttfucked nowhere! :rofl:
Han tok seg en løpetur fordi det slutta å regne, men i det sekundet han kom unna hotellet så åpna himmelen seg igjen gitt :P
http://www.datweekaz.com
lsdb.nl wrote:i am not downloading one more set from these guys until they stop over using that "da tweekaz" sample.. its extremely annoying and very unprofessional

Zonic
State Hero

Post by Zonic »

Haha! Genialt! Og bra at festen gikk som den skulle :D

Jeg fikk en MMS i går kveld av vennina mi May-Linn hvor dere spilte Be Aware. Hørtes livatt ut (H)

Zen0x
State Senior Citizen

Post by Zen0x »

ooooh tenk og gå glipp av Be Aware LIVE...

SATAAN !! Ønske jeg var der !

Frister og booke Da Tweekaz for og ha en privat konsert kun for meg, nede i min lille hule ! :)

Zonic
State Hero

Post by Zonic »

Hehe! De stiller sikkert på det vøtt (H)

Men for å skifte litt tema her hardt og brutalt. Faen! Jeg vurderer sterkt å skaffe meg en tatoo. Og da en som har noe med musikk å gjøre. Det er 10 år siden i år at jeg begynte å høre på elektronisk musikk. Altså, trance og Safri Duo (Megalol) i 2000 og hardstyle i 2002. Jeg tenker noe i duren: "I live for the harder styles" , "Music takes me higher" eller rett og slett "I live for the music". Altså, noe jeg gjør. Jeg har jo vokst opp med musikk og det er jo noe som står meg ganske nært og så klart vil gjøre i framtiden også, så synes jeg burde gjøre noe ut av det . Det skal ikke være en svær tatoo, men nok til at det er leselig, hehe :p

Hva trur dere? :+

goty
State Citizen

Post by goty »

Ikke! Tenkt tanken selv men i ettertid merker jeg at jeg hadde angret så jævelig om jeg hadde tatt en :x

Men jeg er ikke deg da :'(

Zonic
State Hero

Post by Zonic »

Ikke sant! Forskjell på folk. Og jeg veit jo med meg sjøl at det aldri kommer til å komme en dag hvor jeg bare. "Nei, nå vil jeg ikke høre på musikk mer". Altså, jeg skal sitte på gamlehjemmet med hardstyle dunkende veggemellom og helt til den dagen jeg havner i torva! :)

The Bitcrusher
State Tourist

Post by The Bitcrusher »

Haha, tenk om du hadde tattovert "SHOWTEK" på skinken i 2005 (når de var heavy shit!). Tror du hadde angret litt i dag, nå som de er definisjonen på cheeeezy stuff

Zonic
State Hero

Post by Zonic »

Hadde nok angra veldig da ja. I dag kaller vi de bare for Shittek :+

Tweeka_1
Artist

Post by Tweeka_1 »

http://www.datweekaz.com
lsdb.nl wrote:i am not downloading one more set from these guys until they stop over using that "da tweekaz" sample.. its extremely annoying and very unprofessional

Zonic
State Hero

Post by Zonic »

Fantastisk video gutta! :rofl:

Bare å se fram til Q-Base nå ja! For anledningen skal jeg ta på meg vikinglua mi med de norske fargene på. Den brukes kun i Strømstad på skjærtorsdag, men nå skal jeg faen meg gjøre et unntak! (H)

Zen0x
State Senior Citizen

Post by Zen0x »

Genial film som alltid Marcus !! :)

Hehe genialt. Når er Q-Base ?

Zonic
State Hero

Post by Zonic »

11 september ;D

Tony
State Tourist

Post by Tony »

Det så da morsomt ut da. Gleder meg til å se video etter Q-Base

Zonic
State Hero

Post by Zonic »

Det er noe av de beste jeg har vært på for å si det sånn :)

Zonic
State Hero

Post by Zonic »

Og jo forresten, Marcus. Vil Ducktool bli lagt ut i bra kvalitet? Eller tenker dere å gi den ut? Den er ihvertfall helt SYKT kul. Haha! Beste versjonen jeg har hørt av den hittil :)

Post Reply

Return to “Scandinavian Empire”