Det var ikke noe kritikk rettet spesielt mot deg, bare generelt. Er moderator på et annet forum selv og noen ganger er det latterlig hvor mye tull man må tåle hehe.Zen0x wrote:Jepp er helt enig med deg !
Var som sagt jeg som tok veeeldig lagt i trådene igår...
Igjen beklager det !
Off-Topic - Norge
Re: Off-Topic - Norge
Mhm tro meg jeg kjenner til gamet.
Og hvordan det føles også. Har jobbet på Elkjøp. Var like morsomt og få huden flettet av pågrunn av rikstv ikke fungerte...
Selv om det overhode ikke var min feil, men derimot kunden eller rikstv generelt.
Uansett poenget mitt er at folk blir ikke fornøyde uansett hvor mye kake du gir dem.
Og hvordan det føles også. Har jobbet på Elkjøp. Var like morsomt og få huden flettet av pågrunn av rikstv ikke fungerte...
Selv om det overhode ikke var min feil, men derimot kunden eller rikstv generelt.
Uansett poenget mitt er at folk blir ikke fornøyde uansett hvor mye kake du gir dem.
- Double Phunq
- Artist
Æsj, liker bare typen Bukkake, Munch 

- Double Phunq
- Artist
Sett mye ekstremt. Det som sitter mest igjen, er en video der en japsekjerring spiser en svær burger.
Deretter kommer flere og flere menn imens de spruter sin tykke masse utover burgeren som blir mindre og mindre.
Vi snakker MANGE menn!
Scarred 4 life
Deretter kommer flere og flere menn imens de spruter sin tykke masse utover burgeren som blir mindre og mindre.
Vi snakker MANGE menn!

Scarred 4 life