Welkom Nederlanders & Vlamingen
Re: Welkom Nederlanders & Vlamingen
Zijn er nog veel lui naar dat Australische board gegaan trouwens?
Volgens mij komt het eropneer dat alle Aussies daar zitten + Nick + Zandro en er is een aantal luitjes die zowel daar als hier zit, dus volgens mij valt dat nog wel mee.Zikomo wrote:Zijn er nog veel lui naar dat Australische board gegaan trouwens?
- Dennis Aka Mash
- State Tourist
Hier kun je misschien een paar leuke vinden.Rog wrote:Dat moeten we hebben! Een lekkere bipsen topicCaesar wrote:Ik ben Julian, en ik hou van vrouwen met een lekkere bips!

http://www.hardtraxx.nl/forum/off-topic ... t1574.html
Dit forum vind ik zo veel fijnerD-Nial wrote:Volgens mij komt het eropneer dat alle Aussies daar zitten + Nick + Zandro en er is een aantal luitjes die zowel daar als hier zit, dus volgens mij valt dat nog wel mee.Zikomo wrote:Zijn er nog veel lui naar dat Australische board gegaan trouwens?

mwoah ik denk dat uiteindelijk 2 forums bijhouden gewoon kut wordt, maarja ben nog wel op beide actief

The Real Hardstyle
Dat had ik nou eigenlijk ook. Mja zit niks anders op.Gangsti wrote:mwoah ik denk dat uiteindelijk 2 forums bijhouden gewoon kut wordt, maarja ben nog wel op beide actief
Edit wat was de url van dat Ausieforum? Kan 'm niet meer op ghf vinden, daar staat nu ipv van dat forum Disney.com.

- Dennis Aka Mash
- State Tourist
Ik hou op dit moment ook twee forums bij. Namelijk dit nieuwe board en Hardtraxx.nl. Is opzich best te doen maar of het vol te houden is op lange termijn. 

x2Geck-o wrote:Dit forum vind ik zo veel fijnerD-Nial wrote:Volgens mij komt het eropneer dat alle Aussies daar zitten + Nick + Zandro en er is een aantal luitjes die zowel daar als hier zit, dus volgens mij valt dat nog wel mee.Zikomo wrote:Zijn er nog veel lui naar dat Australische board gegaan trouwens?