Dette er altså SwitchBladez remix av Scrap Attack.
HVA er det som er remix med denne, og hvilke av lydene/effektene har du laget selv?

Stay up to date on Hardstyle and Hardcore parties, releases, free/unreleased tracks, DJ mixes, how to produce and much more. International Hardstyle forum
Post by Double Phunq »
Double Phunq
Darkstorm
Post by Switchbladez »
Det der må jeg bare unnskylde, jeg vet virkelig ikke hva jeg tenkte med da jeg lagde den, det skulle være ett fun prosjekt fordi jeg likte melodien, som du ser lagde jeg først bare en versjon i FL Studio, det var kun for å fremme melodien for folk, så de kunne se hvor enkel den var, det at jeg lagde en "remix" og la ut det er helt meningsløst, og jeg liker den ikke selv.Tage wrote:
Dette er altså SwitchBladez remix av Scrap Attack.
HVA er det som er remix med denne, og hvilke av lydene/effektene har du laget selv?
Switchbladez
Post by Switchbladez »
Neinei, men alle utvikler seg i forskjellig tempo. Jeg prøver som sagt bare å være litt hyggelig og gi folk lyst til å jobbe videre med det de prøver på.Darkstorm wrote:Ja, men for å ha laget musikk i 4 år og hardstyle i 2 år, da er det ikke mye å skryte av.
Switchbladez
Darkstorm
Post by Double Phunq »
Double Phunq
Post by Switchbladez »
Okay, I get it, men det er da virkelig ikke nødvendig å si det så han kan se det, jeg mener, han prøver så godt han kan og det er da bra.Darkstorm wrote:Han har ikke kommer seg videre på 4 år, ta et hint.
Jeg døde inni meg av den remixen din av crap attack.
Switchbladez
Post by Switchbladez »
Er ikke sikker på om jeg forstår svaret ditt her, men tar det i morgen.Tage wrote:Du må bare prøve .. Ønsker deg lykke til da
Switchbladez
Darkstorm
Post by Double Phunq »
Double Phunq
Return to “Scandinavian Empire”