Welcome to %s forums

Stay up to date on Hardstyle and Hardcore parties, releases, free/unreleased tracks, DJ mixes, how to produce and much more. International Hardstyle forum

Login Register

Til alle norske produsenter

Sweden, Norway and Denmark
Post Reply
Switchbladez
State Tourist

Re: Til alle norske produsenter

Post by Switchbladez »

Darkstorm wrote:HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Og enda en nu-er. :(

Sier du HAHHAHAHAHA til det jeg lagde tidligere eller til det at jeg er en nu-er ?
Alesis Multimix Firewire 8 Mixer
M-Audio KeyRig 49 USB-MIDI Keyboard

TommyEnvelope
State Tourist

Post by TommyEnvelope »

Tror han sikter til at du er "new commer" innenfor hardstyle og de fleste som er new commers i dag, har bare hørt på hardstyle i 1-2 år og har bare hørt headhunterz, showtek etc. Så i teorien vet du da ikke hva skikkelig hardstyle er. Den gamle undergrunns musikken det en gang var :p Mulig at det er det han mener...

Kan ærlig si at dagens hardstyle sjanger blir mer og mer kommers, og jeg foretrekke best oldskool med reverzzzzze bass noe som Zatox er spesielt flink med for tiden. Jeg "disser" ikke nustyle i dette inlegget for jeg enjoyer det også.
I'm just a regular-everyday-normal guy..
Image
Image

Darkstorm
State Senior Citizen

Post by Darkstorm »

Sa HAHAHAHA til denne her:
Switchbladez wrote:Kjenner forresten igjen Brain Tweaker, som jeg har snakket litt med på nettby, dere bør skjekke ut det han har laget, mye bra der :)
_O-
Reverse bass

TommyEnvelope
State Tourist

Post by TommyEnvelope »

aaaa.. my bad :sick:
I'm just a regular-everyday-normal guy..
Image
Image

Double Phunq
Artist
Norway

Post by Double Phunq »

I fuckin' lol'd!!!!!!!! :rofl:

La meg gjette, Switchbladez begynte å like hardstyle da han så det ultimate eksemplet på hardstyle musikksjangeren via en Headhunterz opptreden. SÅ tenkte han, "Olløøø, jeg vil bli som den blankpolerte junkien der!!"

Så skjedde følgende: Google - fl studio download free - samplez - nu hardstyle cheezebass HK10 - midi mello/happy hardcore melodi - sette sammen - forlenge "låta" til 3 minutter - "Vips, walla, jeg er en TOKSTYLARR!"

:fist:

Darkstorm
State Senior Citizen

Post by Darkstorm »

Reverse bass

Switchbladez
State Tourist

Post by Switchbladez »

Jævla ukult av deg å rakke ned på andre Darkstorm.

Anyways, jeg skjønner godt hva du mener Tommy, men jeg er faktisk ikke bare opptatt av nu-style, og har nok satt meg mer inn i hardstyle enn en del andre new-komemrs.
Altså, jeg har hørt mye rart, lasted ned alt som er rundt forbi, googla ræva av meg, lest på wikipedia og forskjellige forums, lytta og prøvd å liksom, forstå musikken, somehow.

Dette er ikke noe form for skryt, og jeg prøver heller ikke forsvare meg på noen måte, for som sagt forstår jeg godt hva du mener.

Darkstorm
State Senior Citizen

Post by Darkstorm »

Tror de fleste her mener at Brain Tweaker suger temmlig hard ass.

Det virker for min del som du er blant nu'erne.
Reverse bass

Switchbladez
State Tourist

Post by Switchbladez »

Tage wrote:I fuckin' lol'd!!!!!!!! :rofl:

La meg gjette, Switchbladez begynte å like hardstyle da han så det ultimate eksemplet på hardstyle musikksjangeren via en Headhunterz opptreden. SÅ tenkte han, "Olløøø, jeg vil bli som den blankpolerte junkien der!!"

Så skjedde følgende: Google - fl studio download free - samplez - nu hardstyle cheezebass HK10 - midi mello/happy hardcore melodi - sette sammen - forlenge "låta" til 3 minutter - "Vips, walla, jeg er en TOKSTYLARR!"

Vel, du er ikke langt unna sannheten, bortsettfra at jeg ikke fant ut hva musikk sjangeren het før måneder etterpå.

Og jeg beggynte ikke med FL før 4 måneder etter jeg først hørte sangen, jeg hørte mest på my rart annet.

Jeg er ikke en som tror godt om meg selv før jeg virkelig VET hva jeg driver med, og som sagt brukte jeg mye tid på å sette meg inn i det med å høre på forskjellige stiler og sanger jeg hørte om her og der.

Switchbladez
State Tourist

Post by Switchbladez »

Darkstorm wrote:Tror de fleste her mener at Brain Tweaker suger temmlig hard ass.

Det virker for min del som du er blant nu'erne.
Jeg sier ikke at han er noe extremt pro på noe vis, jeg prøver bare å være litt hyggelig.
Alle har beggynt ett sted, ikke glem det.

Post Reply

Return to “Scandinavian Empire”