Welcome to %s forums

Stay up to date on Hardstyle and Hardcore parties, releases, free/unreleased tracks, DJ mixes, how to produce and much more. International Hardstyle forum

Login Register

Til alle norske produsenter

Sweden, Norway and Denmark
Post Reply
Double Phunq
Artist
Norway

Re: Til alle norske produsenter

Post by Double Phunq »

Sant :P Jeg gav den faktisk til Darkie for å være snill gutt, i og med at jeg kjøpte to .. Og dere ser jo hva man får tilbake .. :(

Ezben
State Citizen

Post by Ezben »

Shame on you darkie, shame on you! hehe
Four and a half on the floor.

Darkstorm
State Senior Citizen

Post by Darkstorm »

Pøh, vi ville ha den over deg. Derfor ga du den til meg.
Reverse bass

Frøken Britt

Post by Frøken Britt »

Må si meg enig med Darkstorm her.

Hvorfor laster egentlig folk opp ting i det hele tatt, når man ikke har evnen til å produsere noe med kvalitet? Vent nå for guds skyld med å vise fram musikken deres til senere. Dere lager vel ikke musikk fordi det er så kult nå til dags? :\ Dere hører jo selv hva dere må jobbe med, og da er det vel bare å eksperimentere? Om dere absolutt skal få veiledning og lignende, så er ikke YouTube riktig sted. Blir litt oppgitt.

Jeg har produsert i ca 1 år nå og har aldri vist fram noe enda. Ideene mine forblir mine.

- Frøken Britt

Darkstorm
State Senior Citizen

Post by Darkstorm »

Wow, support fra uventet hold. _O_
Reverse bass

Zen0x
State Senior Citizen

Post by Zen0x »

Hehe :)
Ikke værst ikke værst :)

Ezben
State Citizen

Post by Ezben »

Frøken Britt: Da jeg plutselig måtte begynne å produsere 99% med headset er det greit å få litt feedback fra andre om ting vikelig ligger i rett frikvens. Men det kan være så mangt man kansje trenger en litten push..
Men for all del, Man gjør som man føler for.
Four and a half on the floor.

Zen0x
State Senior Citizen

Post by Zen0x »

Vel hva sier man.
All pr er god pr ? :)

Frøken Britt

Post by Frøken Britt »

by Ezben » Today, 01:34

Frøken Britt: Da jeg plutselig måtte begynne å produsere 99% med headset er det greit å få litt feedback fra andre om ting vikelig ligger i rett frikvens. Men det kan være så mangt man kansje trenger en litten push..
Men for all del, Man gjør som man føler for.
Om man tar produseringa si seriøst, skaffer man seg ordentlig utstyr. Uten noen greie monitorer BØR man i hvert fall holde sakene sine for seg selv. Men nå til dags er det så tøft å produsere.. cred blant gutta :whoop: ååå! han hans jonas lager techno !!! :O

Joda, kan jo være fint med et push en gang i blant. Jeg husker da jeg søkte om hjelp. Bortsett fra at jeg kun var ute etter informasjon angående utstyr man trengte/eller som kunne være greit å ha (vstier o.l), også var eksperimenteringen i gang. Var en kjedelig og lang periode i starten, men som en god venn av meg sa en gang i tidene; Oppgang krever nedgang.

Jeg sier bare en ting; det er ikke veiledning dere leter etter.. ingen som kommer til å si noe annet en ting dere allerede vet, så er bare å jobbe med ditt, også blir det forhåpentligvis bra etterhvert! lykke til! :)

Post Reply

Return to “Scandinavian Empire”