Til alle norske produsenter
-
- State Newcomer
Heisann Kaerlizzzzz.
1. Først og fremst, så sjekker du fakta. Jeg har ikke gått rundt og sagt at jeg har platekontrakt eller er NC.
2. Lær deg å lese. Om du hadde fulgt med, så hadde du sett at det er Nexus 2 det er snakk om. Og du har INGEN håndfaste beviser som gjør at du kan si at jeg bruker Nexus.
Og når du ikke en gang har en dritt å stille opp med, så man kan høre hva DU har laget, så er det vel kanskje du som skal holde kjeft? Greit å komme med kritikk, men når du mener at du kan forklare åssen en produsent skal lage musikken sin, og ikke har noe å komme med selv, så er det noe grundig feil et sted.
Akuratt nå føler jeg for å skrive litt frekt selv.
1. Først og fremst, så sjekker du fakta. Jeg har ikke gått rundt og sagt at jeg har platekontrakt eller er NC.
2. Lær deg å lese. Om du hadde fulgt med, så hadde du sett at det er Nexus 2 det er snakk om. Og du har INGEN håndfaste beviser som gjør at du kan si at jeg bruker Nexus.
Og når du ikke en gang har en dritt å stille opp med, så man kan høre hva DU har laget, så er det vel kanskje du som skal holde kjeft? Greit å komme med kritikk, men når du mener at du kan forklare åssen en produsent skal lage musikken sin, og ikke har noe å komme med selv, så er det noe grundig feil et sted.
Akuratt nå føler jeg for å skrive litt frekt selv.
Jeg kan være helt ærlig å si at jeg har produsert bittelitt selv, en russelåt(og no annet opplegg). jeg suger tissefant i det. har brukt kanskje 2 timer per sang, bruker bare samples stort sett. men jeg skryter ikke av det, noe du gjør. og jeg kan nesten si at det jeg har lagd er like bra som det du har laget.
Det er det som irriterer meg litt, jeg veit jeg er rævva, du tror du er god men er fan ikke bedre enn meg engang!
Det er det som irriterer meg litt, jeg veit jeg er rævva, du tror du er god men er fan ikke bedre enn meg engang!
-
- State Newcomer
Jeg vet ganske godt selv innerst inne at jeg ikke er god jeg, har ikke en eneste sang jeg er orgentlig stolt av. Og det med at jeg har vært nære platekontrakter, det er faktisk sant. Hvorvidt det er noe med eieren av labelet, det er forsåvidt noe annet. Men jeg stopper iallefall diskuteringen min her.
Last edited by Brain_Tweaker on 15 Feb 2010, 23:58, edited 2 times in total.
hahahahahaha, herlig låt Kaerliz 
*EDIT*
Sånn til ettertanke, burde bussen het RANDOM
(for å passe til låta)

*EDIT*
Sånn til ettertanke, burde bussen het RANDOM

Last edited by tweeka_2 on 15 Feb 2010, 23:58, edited 1 time in total.
- Double Phunq
- Artist
Ja, den hørtes ihvertfall ut some en Square preset i Nexus 

Single Layer Leads --> Attack Lead 3 --> A kay a Crump Lead
- TommyEnvelope
- State Tourist
@ Brain_Tweaker: Du må slutte å la deg irritere så lett.. om man laster opp noe på nettet (som kanskje ikke er så bra) (tihi) er man dømt til å få kritikk.. Både negativ (stort sett) og kanskje positivt av folk som bare sampler og spør "how do i has can you import hardkick10 til piano-roll with fl studio song yo?"...
Thiz iz internetz dudez!!
Thiz iz internetz dudez!!
- Double Phunq
- Artist