I forhold til kompoen ?Ezben wrote:Hva tenker folk da, kun hardstyle eller mixed sjangre?
Og om kun hardstyle skal vi da ta med nu eller kun kjøre skikkelig hardstyle aka early?
Selv er jeg mer sugen på HC og early
Jeg for min del melder meg ut, har ingenting og vise frem.
Der fikk Darkie det som han ville

Bare så du missforstår meg rett Darkie:
Jeg er virkelig, VIR-KE-LIG lei meg for at du føler at sjangeren din er ødelagt, og jeg forstår deg kjempe godt!
Jeg var Iron Maiden to the bone tidligere, før jeg flytta meg over på Marilyn Manson også Eminem.
Eminem slutta jeg å høre på fordi 50 cent, The Game og G-Unit begynte å blande seg inn i sangene hans, og nå har han jo til og med laga en låt med Lil Wayne, alle disse er jo bare på scena for fitte og penger.
Jeg ønsker på ingen måte å være med på å bringe sjangeren din ned, og jeg tror ikke at jeg er noe pro producer of any kind.
Jeg er kun her for å lære, diskutere og få ideer og inntrykk til produsering.
Jeg har lyst til å lære meg å lage skikkelig HARDstyle, og Nu-style for den slags skyld.
Jeg har ingenting imot deg, og respekterer deg fult ut, men jeg synes det var unødvendig å rakke ned på andre som prøver, selv om de nødvendigvis ikke er flinke så ødelegger du kanskje både ambisjoner og motivasjon hos disse du rakker ned på, og det er unødvendig.