Welcome to %s forums

Stay up to date on Hardstyle and Hardcore parties, releases, free/unreleased tracks, DJ mixes, how to produce and much more. International Hardstyle forum

Login Register

Til alle norske produsenter

Sweden, Norway and Denmark
Post Reply
Switchbladez
State Tourist

Re: Til alle norske produsenter

Post by Switchbladez »

Ezben wrote:Hva tenker folk da, kun hardstyle eller mixed sjangre?
Og om kun hardstyle skal vi da ta med nu eller kun kjøre skikkelig hardstyle aka early?

Selv er jeg mer sugen på HC og early
I forhold til kompoen ?
Jeg for min del melder meg ut, har ingenting og vise frem.
Der fikk Darkie det som han ville :)

Bare så du missforstår meg rett Darkie:
Jeg er virkelig, VIR-KE-LIG lei meg for at du føler at sjangeren din er ødelagt, og jeg forstår deg kjempe godt!
Jeg var Iron Maiden to the bone tidligere, før jeg flytta meg over på Marilyn Manson også Eminem.
Eminem slutta jeg å høre på fordi 50 cent, The Game og G-Unit begynte å blande seg inn i sangene hans, og nå har han jo til og med laga en låt med Lil Wayne, alle disse er jo bare på scena for fitte og penger.
Jeg ønsker på ingen måte å være med på å bringe sjangeren din ned, og jeg tror ikke at jeg er noe pro producer of any kind.

Jeg er kun her for å lære, diskutere og få ideer og inntrykk til produsering.
Jeg har lyst til å lære meg å lage skikkelig HARDstyle, og Nu-style for den slags skyld.

Jeg har ingenting imot deg, og respekterer deg fult ut, men jeg synes det var unødvendig å rakke ned på andre som prøver, selv om de nødvendigvis ikke er flinke så ødelegger du kanskje både ambisjoner og motivasjon hos disse du rakker ned på, og det er unødvendig.
Alesis Multimix Firewire 8 Mixer
M-Audio KeyRig 49 USB-MIDI Keyboard

Tweeka_1
Artist

Post by Tweeka_1 »

bare så det er sagt: darkie er en dark dark dj. Ingen burde ta han seriøst når han sier sin mening om nu-style. Han liker noen nu-låter og det er jeg vitne til! :P

Men han er uslepen diamant som trenger kos i ny og ne! =)
http://www.datweekaz.com
lsdb.nl wrote:i am not downloading one more set from these guys until they stop over using that "da tweekaz" sample.. its extremely annoying and very unprofessional

Double Phunq
Artist
Norway

Post by Double Phunq »

Tweeka_1 wrote:bare så det er sagt: darkie er en dark dark dj. Ingen burde ta han seriøst når han sier sin mening om nu-style. Han liker noen nu-låter og det er jeg vitne til! :P

Men han er uslepen diamant som trenger kos i ny og ne! =)
What he said.

TommyEnvelope
State Tourist

Post by TommyEnvelope »

What what? compo på g? Har akkurat fått stasjonæren min opp å gå igjen, så count me in..
I'm just a regular-everyday-normal guy..
Image
Image

Ezben
State Citizen

Post by Ezben »

hvor mangen er det fra bergen hardstyle som produserer og ikke bare er daddy dj? :wave:
Four and a half on the floor.

TommyEnvelope
State Tourist

Post by TommyEnvelope »

Ezben wrote:hvor mangen er det fra bergen hardstyle som produserer og ikke bare er daddy dj? :wave:
Jeg :)..
Image
Image

SCH
Artist

Post by SCH »

Brain_Tweaker wrote:Desverre må jeg da avbekrefte påstanden din om sampling i mine sanger, for det er meget minimalt. Om du forventer at jeg skal klappe i mikrofonen for å få en clap, så må jeg nesten skuffe deg.
Påstår du att det var DU som gjorde Square Lead 2 presetet i Nexus 2 i Little Thingz? :rofl:
I'm grumpier than you.

Do people even read these?

The Bitcrusher
State Tourist

Post by The Bitcrusher »

Ezben wrote:hvor mangen er det fra bergen hardstyle som produserer og ikke bare er daddy dj? :wave:
Jeg produserer :)

TommyEnvelope
State Tourist

Post by TommyEnvelope »

The Bitcrusher wrote: Jeg produserer :)
Stemmer ;) Glemte deg, vennen :dunno:
Image
Image

Ezben
State Citizen

Post by Ezben »

SCH wrote:
Brain_Tweaker wrote:Desverre må jeg da avbekrefte påstanden din om sampling i mine sanger, for det er meget minimalt. Om du forventer at jeg skal klappe i mikrofonen for å få en clap, så må jeg nesten skuffe deg.
Påstår du att det var DU som gjorde Square Lead 2 presetet i Nexus 2 i Little Thingz? :rofl:

_O_ :rofl: _O_
Four and a half on the floor.

Post Reply

Return to “Scandinavian Empire”