Welcome to %s forums

Stay up to date on Hardstyle and Hardcore parties, releases, free/unreleased tracks, DJ mixes, how to produce and much more. International Hardstyle forum

Login Register

Til alle norske produsenter

Sweden, Norway and Denmark
Post Reply
Darkstorm
State Senior Citizen

Re: Til alle norske produsenter

Post by Darkstorm »

Er det rart jeg disser nu-style? Det er den største utingen musikkverden har sett noen sinne. Det er ikke hardstyle og det er ikke hardt. Lurer på når kommersheadz skal gå det inn i hodet sitt. Det er en utvikling som har gått helt feil vei og det er også derfor GHS ble stengt ned, jeg skjønner ScuL jævlig godt der.
Og hvorfor slenger jeg dritt? Jo, det er rett og slett fordi denne kommersialiseringen har gjort at alle nabbs tror de kan komme her og lage hardstyle. De tar etter de værste og mest kommersielle og tror de er flinke som faen. Jeg gjør meg trist og temmelig frustrert. Det er ikke sånn det skal være. Så enkelt er det.

Og du trenger ikke vise respekt for meg for jeg har ingen for deg. :)
Reverse bass

Munchclot
State Newcomer

Post by Munchclot »

Nailed it! _O_

The Bitcrusher
State Tourist

Post by The Bitcrusher »

Blir det slåsskamp nå? :P

Brain_Tweaker
State Newcomer

Post by Brain_Tweaker »

Det er sånn i de fleste sjangere, om du ikke har lagt merke til det. Kan da foreksempel nevne hiphop/rap, hvor mange wannabe-gangstere er det vi har der? Fjortistrancen, hvor mange har vi der?
Jeg skal si meg enig i at det er for mye "nabbs" som du kaller det, som bare bruker hardkick10 og blutoniumboy sampelsa, jeg har ikke så mye respekt for sampling selv, MEN, jeg skriver da ikke dritt mot dem overalt fordet. Og jeg hører faktisk på early hardstyle og, om det skulle få deg glad.

Og nei, blir ingen slosskamp.

Double Phunq
Artist
Norway

Post by Double Phunq »

Jeg melder meg som frivillig dommer i slåsskampen!

Darkstorm
State Senior Citizen

Post by Darkstorm »

Du liker ikke sampling, men sangene dine består nesten bare av sampling? iLæf for å si det sånn. _O-

Ja, det er sånt i alle sjangre, men det er latterlig at det skal komme folk som dem (og deg) i denne sjangeren og. Det er med på å ødelegge en bra sjanger. Eller rettere sagt, den har gravlagt seg allerede.
Reverse bass

Brain_Tweaker
State Newcomer

Post by Brain_Tweaker »

Desverre må jeg da avbekrefte påstanden din om sampling i mine sanger, for det er meget minimalt. Om du forventer at jeg skal klappe i mikrofonen for å få en clap, så må jeg nesten skuffe deg.

Men hva skal du på DNA å gjøre? Meste der er vel nustyle?
Og hvorfor finner du deg da ikke en annen sjanger

Munchclot
State Newcomer

Post by Munchclot »

Har noen egentlig forventet men ødelagt da mesteparten over femten uten fler uansett? :) :)

Darkstorm
State Senior Citizen

Post by Darkstorm »

Jeg må le av deg. Du sier du ikke sampler, men vet ikke hva det er. Win! :dance:

Jeg er på DNA blant annet for å hjelpe til. Vet ikke om du har fått med deg at TBY og NC ikke er så nu som mange andre. :)
Reverse bass

The Bitcrusher
State Tourist

Post by The Bitcrusher »

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

Post Reply

Return to “Scandinavian Empire”