Not a fan of one of the genres?

(You can't hide all the genres)

Hardstyle klubb

Sweden, Norway and Denmark

Postby Tony » 11 Aug 2010, 14:02

Har det vært prøvd å fått til noe på et utested 1 gang i mnden eller noe?

Kjenner en som styrer et utested i Lillestrøm hvor han har sagt at hvis folk kommer, tar han gjerne noen Hardstylekvelder også. Spørsmålet er bare om interessen er der en lørdagskveld hos folk flest
Tony
State Tourist

Postby Zonic » 11 Aug 2010, 15:12

Jeg har mine tvil. En person har allerede prøvd med et såkalt "Sensation Black wannabe-party" på Jessheim med DJ Silence og Hardyboy bak spakene. I følge arrangøren skulle jeg visstnok få min livs opplevelse hvis jeg møtte, hvilket jeg ikke gjorde. Snakka med ei jeg kjenner dagen etter og det hadde møtt opp 20 stykker, derav èn person var på dansegulvet mens resten bare satt rundt og kopte. På facebook sto det at 365 skulle delta. Trenger jeg å si mer? :+

Men for all del - ikke noe dumt forslag Tony :)
Zonic (30)
State Hero

Postby Tony » 11 Aug 2010, 23:40

Zonic:Jeg har mine tvil. En person har allerede prøvd med et såkalt "Sensation Black wannabe-party" på Jessheim med DJ Silence og Hardyboy bak spakene. I følge arrangøren skulle jeg visstnok få min livs opplevelse hvis jeg møtte, hvilket jeg ikke gjorde. Snakka med ei jeg kjenner dagen etter og det hadde møtt opp 20 stykker, derav èn person var på dansegulvet mens resten bare satt rundt og kopte. På facebook sto det at 365 skulle delta. Trenger jeg å si mer? :+

Men for all del - ikke noe dumt forslag Tony :)

Nei, er liksom slik jeg regner med at det vil bli også. Lokalet der er ikke det aller største, så rundt 100 stk er flott. Men tvilsomt om så mange kommer gitt :p

Er bare så utrolig kjedelig å gå ut også spilles det stort sett bare VG lista, r´nb osv. Grøss og gru!
Tony
State Tourist

Postby Zen0x » 12 Aug 2010, 00:14

po po po po poker face... :D
Zen0x (42)
State Senior Citizen

Postby Tony » 12 Aug 2010, 12:02

Zen0x:po po po po poker face... :D

Flott sang altså :dunno:
Tony
State Tourist

Postby Zonic » 15 Aug 2010, 21:52

Ja det svinger av den da! :+
Zonic (30)
State Hero

Postby The Bitcrusher » 16 Aug 2010, 13:04

Hardstyle DNA, Haugeund Hardstyle og ikke minst; BergenHardstyle
arrangerer jo jevnt å trutt party's. (Nå skal jeg innrømme at det har vært litt dødt i Bergen, men vi kommer sterkt tilbake :))
The Bitcrusher
State Tourist

Postby Tony » 16 Aug 2010, 13:49

The Bitcrusher:Hardstyle DNA, Haugeund Hardstyle og ikke minst; BergenHardstyle
arrangerer jo jevnt å trutt party's. (Nå skal jeg innrømme at det har vært litt dødt i Bergen, men vi kommer sterkt tilbake :))

Nå snakker jeg ikke om slike arangementer, men et utested å gå til når man skal på byen som faktisk spiller litt ordentlig musikk :)
Tony
State Tourist

Postby The Bitcrusher » 16 Aug 2010, 14:04

Hadde nok aldri funket. Selv ikke i Nederland finner du slike utesteder. Muligens at de har en hardstyle temakveld (var tilfelle på Exodus i Bergen i mai). Men om det er elektronisk klubbmusikk man er ute etter, så er det nok House som først og fremst gjelder på byenes utesteder
The Bitcrusher
State Tourist

Postby Tony » 16 Aug 2010, 14:06

The Bitcrusher:Hadde nok aldri funket. Selv ikke i Nederland finner du slike utesteder. Muligens at de har en hardstyle temakveld (var tilfelle på Exodus i Bergen i mai). Men om det er elektronisk klubbmusikk man er ute etter, så er det nok House som først og fremst gjelder på byenes utesteder

Men ikke hver lørdag og søndag, men 1 gang i mnden ca.
Tony
State Tourist

Postby Zen0x » 16 Aug 2010, 14:30

Vel hmm Bitcrusher. Det har bare vært et hardstyle event i haugesund :P
Zen0x (42)
State Senior Citizen

Postby The Bitcrusher » 16 Aug 2010, 16:50

Njaaa, spilte ikke Lisa der også da? Bare til å mase på Ronny og.de, så skjer det sikkert mer :P
The Bitcrusher
State Tourist

Postby Zen0x » 16 Aug 2010, 18:05

Joda har løpende dialog med Ronny om litt av vert. Men kan ikke si noe... :)
Zen0x (42)
State Senior Citizen

Quick Reply

Register or login to share your passion for the harder styles