Not a fan of one of the genres?





(You can't hide all the genres)
 

[26/11/2022] Qlimax - The Reawakening [NL]

Looking for parties?
  

Postby kirchow » 27 Jul 2022, 22:10

Why is everyone assuming the lineup will be the same? Where are y'all getting that information from?
kirchow (29)
State Citizen
 
Posts: 157
Location: United States (us) Austin



Postby Rocko » 27 Jul 2022, 22:13

kirchow:Why is everyone assuming the lineup will be the same? Where are y'all getting that information from?


Cuz it's a Qlimax topic and without 50+ pages of speculation it wouldn't feel like one :rofl:
User avatar
Rocko
Global Mod
 
Posts: 2936
Location: Finland (fi)

Postby asocialresearch » 28 Jul 2022, 12:56

Damn... Would rather see a during the day event. Guess I am selling my ticket now.
asocialresearch
State Citizen
 
Posts: 132
Location: Netherlands (nl)

Postby Emre » 28 Jul 2022, 13:22

asocialresearch:Damn... Would rather see a during the day event. Guess I am selling my ticket now.


Qlimax has always been at night, why would you sell your ticket now?
Rest in hell, motherfucker.
User avatar
Emre (28)
Global Mod
 
Posts: 27044
Location: Netherlands (nl)

Postby kennymanson » 03 Aug 2022, 20:41

The hardstyle ritual returns. On November 26th, the gates of destiny will finally open to welcome disciples from all over the world during Qlimax The Reawakening. Ready to embark on a journey that transcends reality?

DEDIQATED sale: August 18th (13:00 CEST)
Travel sale: August 20th (13:00 CEST)
Ticket sale: August 27th (13:00 CEST)

Keep in mind that Qlimax The Reawakening returns to the night and will take place from 21:00 till 07:00.

Source: https://www.q-dance.com/en/events/qlimax/qlimax-2022/
DEFQON.1 2018 - Now i'm finally a WEEKEND WARRIOR
kennymanson
State Celebrity
 
Posts: 1411
Location: Italy (it)

Postby Gracio » 03 Aug 2022, 20:46

There won't be many tickets left, so have fun getting one.

Also according Hardtours, you can expect these prices:

Regular (104,95 EURO)
Premium (171,95 EURO)
Image

FIFA World Cup Winner 2014: Germany
Harderstate World Cup Prediction Champion!!!
Gracio (34)
State Retired Person
 
Posts: 10167
Location: Germany (de) Hamburg

Postby berd95 » 03 Aug 2022, 22:28

The only Thing I want to know are the travel Package Prices for the Qlimax Hotel :)
berd95
State Citizen
 
Posts: 131
Location: Germany (de)

Postby kennymanson » 03 Aug 2022, 23:24

berd95:The only Thing I want to know are the travel Package Prices for the Qlimax Hotel :)


I’m not sure if I remember well but last year I think it was sold out
Let’s see
DEFQON.1 2018 - Now i'm finally a WEEKEND WARRIOR
kennymanson
State Celebrity
 
Posts: 1411
Location: Italy (it)

Postby freddy g » 04 Aug 2022, 09:37

Emre:I agree with your point that except Rebelion and a few others most of the lineup is not the current hype, but I still think it's fair to let them play an actual real Qlimax.

At least I know if I was an artist I would be pissed as hell if I got a call that I'm gonna be playing at Qlimax and due to reasons we all know Qlimax gets reduced to a stream and next year they book others.


really? if I was an artist I wouldn't be bothered as long as I got payed :rofl:
freddy g
State Senior Citizen
 
Posts: 347
Location: England (en) Newcastle

Postby RidiQless » 04 Aug 2022, 18:39

Prices are quickly increasing but looking at the economy it's no surprise
Image
Image
User avatar
RidiQless (28)
State Celebrity
 
Posts: 1858
Location: Germany (de) Munich

Postby Derek11596 » 04 Aug 2022, 20:14

Gracio:There won't be many tickets left, so have fun getting one.

Also according Hardtours, you can expect these prices:

Regular (104,95 EURO)
Premium (171,95 EURO)


Are you new to qlimax bro? If they keep a similar lineup to 2021, you will be able to find tickets for as low as 30 40 euro within weeks from ticketswap opening. And odds lineup will stay this bad or similar kind of bad, are high. So no need to worry about tickets lol

2019 was a legit edition where they released lineup before ticket sale, and lineup was also great so it wasn't the case. 2021 there were thousands of tickets 2 weeks before the event started, as lineup was horrible and many wanted to back off. And same goes for 2018.
Derek11596
State Citizen
 
Posts: 184
Location: Italy (it)

Postby Emre » 04 Aug 2022, 20:41

Those prices are combined with travel to the dome I guess.
Rest in hell, motherfucker.
User avatar
Emre (28)
Global Mod
 
Posts: 27044
Location: Netherlands (nl)

Postby Gracio » 04 Aug 2022, 22:40

Emre:Those prices are combined with travel to the dome I guess.


Nope. These are just the ticket prices. For the travel, you have to pay extra.
Image

FIFA World Cup Winner 2014: Germany
Harderstate World Cup Prediction Champion!!!
Gracio (34)
State Retired Person
 
Posts: 10167
Location: Germany (de) Hamburg

Postby Emre » 04 Aug 2022, 22:42

What the hell? Qlimax tickets are above 100 nowadays?

:rofl:

I get that Qlimax means high price high quality, but this is going out of hand.
Rest in hell, motherfucker.
User avatar
Emre (28)
Global Mod
 
Posts: 27044
Location: Netherlands (nl)

Postby Bigblock » 05 Aug 2022, 08:34

Gracio:
Emre:Those prices are combined with travel to the dome I guess.


Nope. These are just the ticket prices. For the travel, you have to pay extra.


Thats incorecct.
Hardtours resells the tickets always 10€ above the original price.
Qlimax 11/12/13/14/15/16/17/18
User avatar
Bigblock
State Citizen
 
Posts: 132
Location: Germany (de)



Quick Reply

Register or login to share your passion for the harder styles
   
 


  • Related topics
    Replies
    Views
    Last post

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests