Stay up to date on Hardstyle and Hardcore parties, releases, free/unreleased tracks, DJ mixes, how to produce and much more. International Hardstyle forum
Jeg skjønner at noen kan riagere på å bli tatt bilde av men i disse dager er vel strengt tatt alle utrustet med kamera og er ikke flau til å bruke det, men man burde kansje være litt mer tydelig når man går rundt med et speilrefleks kamera og tar bilder, en vakt jeg kjenner kastet ut en gjest for å ta bilder av jenter på et utested i bergen der gjesten i ettertid ville annmelde vakten for å ha blitt urettferdig behandlet. Det hele endte med at 4 jenter meldte han til politiet for smugfotografering.
Nå sitter jeg på NAV kurs. Her skal vi lære hvordan man skriver CV og søknader. Og dette skal vi holde på med i seks uker...... Seriøst! Drep meg. En av dere. Dere får en klem av mamma og et takkekort i posten! På forhånd - takk!
Har ikke mye tilovers for nav etter å ha godt 6 mnd permitert.. heldigvis er jeg tilbake på jobb igjen nå.. Flere ganger lyst å stå midt i rommet og skrike at jeg skal drepe hver eneste en der inne..
Fint lite som skjer.. har et forum marraton mens jeg sitter på jobb og kjeder meg.. Egentlig nok å gjøre men er så jævli trøtt i trynet at det går mer tid i å surfe alle forum..
lsdb.nl:i am not downloading one more set from these guys until they stop over using that "da tweekaz" sample.. its extremely annoying and very unprofessional