Not a fan of one of the genres?





(You can't hide all the genres)
 

General purpose thread

  

Postby nuttyt » 19 Jun 2013, 02:34

Diamanic:


Best. Dj. Ever.


What the hell did I just watch? :facepalm:
nuttyt (36)
Producer
 
Posts: 673
Location: United Kingdom (uk)



Postby Vicious » 19 Jun 2013, 02:40

PIDwithstyle :rofl: At least the crowd reacts accordingly
User avatar
Vicious
State Hero
 
Posts: 4160
Location: Australia (au)

Postby Digital Audio Tape » 19 Jun 2013, 03:00

nuttyt:
Diamanic:


Best. Dj. Ever.


What the hell did I just watch? :facepalm:

x2 was it like a DJ contest or something? also, what are the guys (judges?) saying at the end of the video? I got "hands-free DJing" :rofl:
Brennan Heart:It's called hardstyle for good reason. It's hard and it's style

aw yiss! My new shiny facebook page!
User avatar
Digital Audio Tape (31)
Crab
 
Posts: 7593
Location: Russia (ru) Yekaterinburg

Postby atomicoz » 19 Jun 2013, 03:28

haha that clip, here's a rough translation but you get the point:

Host:
A big applause for Simon
So you stopped playing there?

Simon:
Yeah i thought so, almost..
(weird response in Swedish too, then the host shaking his head and walking to the judges haha)

Host:
The judges will have their say

Judge 1:
I actually thought it was kinda cool that you could do some hands-free DJ'ing in the end, that was cool

Judge 2:
Yeah.. Imagine what one can do with a computer. First you stood like this [showing], so I thought you had hand sweat you tried to get rid off.
And then you went to greet the audience, were you sweaty?
Well, yeah... I think you have good clothes at least

Judge 3:
Well it was good music, but I didn't see much DJ'ing

Judge 4:
Well, what to say? There wasn't much so much 'pressure' (for lack of a better word) in what you did.. so you'll have to get better and come back next year. 1/10 from me
User avatar
atomicoz (31)
Founder
 
Posts: 1652
Location: Sweden (se) Meatballs

Postby nuttyt » 19 Jun 2013, 03:37

lol I have respect for laptop dj's when they can actually dj on different formats as well but this oh my days.
Lucky I wasn't a judge
nuttyt (36)
Producer
 
Posts: 673
Location: United Kingdom (uk)

Postby Vicious » 19 Jun 2013, 03:41

Guys like this are why i ill never be able to take laptop djs seriously, I like how he has his mouse shitty mouse plugged in
User avatar
Vicious
State Hero
 
Posts: 4160
Location: Australia (au)

Postby atomicoz » 19 Jun 2013, 03:47

It's from Dreamhack btw which is the world's largest LAN party
They got lots of other stuff nowadays like electronics/game show, artists, DJ's, etc.
(Saw that adrenalize played this year, http://www.twitch.tv/dreamhackmedia/b/417356494 4.50ish in)

No idea what they were doing in that clip tho, maybe some improvised mini talent show with randoms :P
User avatar
atomicoz (31)
Founder
 
Posts: 1652
Location: Sweden (se) Meatballs

Postby Reverse Ghost » 19 Jun 2013, 04:24

lol playing hardstyle at a huge gathering of people who mostly never left their homes
Image
Image
Image
User avatar
Reverse Ghost (26)
State Legend
 
Posts: 6159
Location: United States (us) Jersey

Postby Shiny » 20 Jun 2013, 19:50

Yeah its a talent show that they host every dreamhack. The competition is not very serious, this year a girl deepthroating a banana won.. :rofl:
Image
Image
Shiny (25)
State Native
 
Posts: 782
Location: Sweden (se)

Postby Twixel » 20 Jun 2013, 21:33

I don't know where to post it but does anybody know what happened to BLACK 2013? Did I missed it or wasn't even organised?
User avatar
Twixel
State Celebrity
 
Posts: 1605
Location: Slovenia (si) Ljubljana

Postby John Cove » 23 Jun 2013, 19:55

This is just.. INTENSE!

Shivers!

.
User avatar
John Cove (31)
Crab
 
Posts: 7541
Location: Germany (de) Osnabrueck

Postby Reverse Ghost » 24 Jun 2013, 00:24

That stage looks fantastic _O_ great idea for them to build it on a wall, too.
Image
Image
Image
User avatar
Reverse Ghost (26)
State Legend
 
Posts: 6159
Location: United States (us) Jersey

Postby futurewonderbolt » 24 Jun 2013, 05:26

What's the name of that song?
Image
Image
Image
User avatar
futurewonderbolt (24)
State Tourist
 
Posts: 69
Location: Netherlands (nl) Near Amsterdam

Postby Digital Audio Tape » 24 Jun 2013, 08:05

futurewonderbolt:What's the name of that song?

Headhunterz - Colors, I suppose. He uses this track as an intro for his american gigs, as I've noticed
Brennan Heart:It's called hardstyle for good reason. It's hard and it's style

aw yiss! My new shiny facebook page!
User avatar
Digital Audio Tape (31)
Crab
 
Posts: 7593
Location: Russia (ru) Yekaterinburg

Postby F-Rank » 24 Jun 2013, 11:33

Favorite DJ @ DQ13 was in my opinion Audiofreq. That energy he just shows really rubs off to his audience, including me. It's his fault, that I feel like my arms are coming off, while being at work. :fist:
VOL-E:why do we need girls on the forum if we have Emre?

dolanpls:>euphoric.
>recycled.
>listens to RR album and wonders, why is there three tracks 10 times, but instead of Nolz screaming cunt, he screams fuck!
> Fucking amazing
User avatar
F-Rank (27)
State Native
 
Posts: 612
Location: Denmark (dk)



Quick Reply

Register or login to share your passion for the harder styles
   
 


  • Related topics
    Replies
    Views
    Last post

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests

cron