Welkom Nederlanders & Vlamingen
Re: Welkom Nederlanders & Vlamingen
Mja zitten jullie nog wel in de Nl sectie van de GH's?
mwoah ik denk dat uiteindelijk 2 forums bijhouden gewoon kut wordt, maarja ben nog wel op beide actief

The Real Hardstyle
Dat had ik nou eigenlijk ook. Mja zit niks anders op.Gangsti wrote:mwoah ik denk dat uiteindelijk 2 forums bijhouden gewoon kut wordt, maarja ben nog wel op beide actief
Edit wat was de url van dat Ausieforum? Kan 'm niet meer op ghf vinden, daar staat nu ipv van dat forum Disney.com.

- Dennis Aka Mash
- State Tourist
Ik hou op dit moment ook twee forums bij. Namelijk dit nieuwe board en Hardtraxx.nl. Is opzich best te doen maar of het vol te houden is op lange termijn. 

x2Geck-o wrote:Dit forum vind ik zo veel fijnerD-Nial wrote:Volgens mij komt het eropneer dat alle Aussies daar zitten + Nick + Zandro en er is een aantal luitjes die zowel daar als hier zit, dus volgens mij valt dat nog wel mee.Zikomo wrote:Zijn er nog veel lui naar dat Australische board gegaan trouwens?
Welke knoppen ?Katalyst wrote:Ik vind al die knoppen hier zo verdomde klein, plus dat ik GHS lay-out gewoon al gewend was!

Mwah, toch moet je je niet teveel van Katalyst zijn mening aantrekken, Pim want hij spoort niet 
Zo wil hij bij een sigarettenstand op Q-Base dat ze tabak van een willekeurige tak maken, terwijl hij compleet nuchter is
Mja, dat was wel weer geniaal
En voor de mensen die zeuren dat ze 2 boards bijhouden teveel vinden, niet zeuren. Ik heb er 1 (ja eigelijk 3 dus) die ik moet be-adminniseren (klopt, nieuw werkwoord die zojuist is uitgevonden door mij), deze die ik moet beglobalmodereren, dan ben ik er gewoon actief als member op nog 1 andere en dan zijn er 2 waar ik zo nu en dan post, maar die laatste 3 hebben niks met muziek te maken (MMA en Xbox/games related shit)

Zo wil hij bij een sigarettenstand op Q-Base dat ze tabak van een willekeurige tak maken, terwijl hij compleet nuchter is

Mja, dat was wel weer geniaal

En voor de mensen die zeuren dat ze 2 boards bijhouden teveel vinden, niet zeuren. Ik heb er 1 (ja eigelijk 3 dus) die ik moet be-adminniseren (klopt, nieuw werkwoord die zojuist is uitgevonden door mij), deze die ik moet beglobalmodereren, dan ben ik er gewoon actief als member op nog 1 andere en dan zijn er 2 waar ik zo nu en dan post, maar die laatste 3 hebben niks met muziek te maken (MMA en Xbox/games related shit)
Katalyst is ook stiekem wel een vervelend jongentje 

Defector - Producer/DJ Screeches, Distorted Kicks, Uplifting Melodies
Add me on my social media: Facebook / Myspace / Partyflock / Youtube Channel / Twitter
Add me on my social media: Facebook / Myspace / Partyflock / Youtube Channel / Twitter