Not a fan of one of the genres?





(You can't hide all the genres)
 

Brennan Heart - Running Late (Brennan Heart & Code Black MF

Discuss upcoming Hardstyle tracks without release info here
  

Postby ceero » 25 Dec 2011, 18:41



haha, now thats different to original ! quite nice :)
Last edited by ceero on 25 Dec 2011, 18:44, edited 1 time in total.
Image
Image
Image
Image

FUCK SPOTIFY
User avatar
ceero (26)
State Retired Person
 
Posts: 11536
Location: Hungary (hu) Budapest



Postby SpiRiT` » 25 Dec 2011, 18:44

Meh, I prefer the original
User avatar
SpiRiT` (25)
State Celebrity
 
Posts: 2312
Location: Netherlands (nl)

Postby P4RTYLOV3R » 25 Dec 2011, 18:48

sounds good but nothing outstanding IMO ;)
Image
Image
Image
User avatar
P4RTYLOV3R (28)
State Celebrity
 
Posts: 2256
Location: Poland (pl) Białystok

Postby Phil inFamous » 25 Dec 2011, 18:52

SpiRiT`:Meh, I prefer the original


think both work good, but i'm not longer interested in the original since he played it for the first time 233434532524 years ago.
User avatar
Phil inFamous (31)
State Celebrity
 
Posts: 1644
Location: Germany (de)

Postby HerbDanks » 25 Dec 2011, 18:52

pretty fresh imo :)

hope to see a release soon
"Touch gloves, let's make it official"
User avatar
HerbDanks (28)
State Senior Citizen
 
Posts: 435
Location: United States (us)

Postby Prozel » 25 Dec 2011, 19:03

Wooot great remix! Would be a sick EP with Lift Me Up!
Prozel (24)
State Celebrity
 
Posts: 1757
Location: Denmark (dk)

Postby Almanac » 25 Dec 2011, 19:09

Anyone notice how 2:49 sounds almost exactly like a downpitched mainpart of Ran-D & adaro - Struggle for Existence?
User avatar
Almanac
State Celebrity
 
Posts: 1011
Location: Czech Republic (cz)

Postby Schac » 25 Dec 2011, 19:20

Much better than the original but still nothing special...
I don't need gay breaks and a big song with a buildup and lights and smoke...
Fuck all that!
User avatar
Schac (28)
State Hero
 
Posts: 2549
Location: Germany (de) Hannover

Postby The Convicted » 25 Dec 2011, 19:31

Prozel:Wooot great remix! Would be a sick EP with Lift Me Up!


Prefer with the original & Lose My Mind :fist:

BTW, really cool track, but nothing outstanding...
Youtube | Facebook | Mixcloud

"Crop Circle Making Dominant Whore Abuser"
User avatar
The Convicted (23)
Global Mod
 
Posts: 13197
Location: Hungary (hu) Hungary

Postby flo » 25 Dec 2011, 19:32

I like this :)
Image
Image
User avatar
flo (25)
State Celebrity
 
Posts: 1869
Location: Germany (de) Hannover

Postby Prozel » 25 Dec 2011, 19:33

Parallectic:
Prozel:Wooot great remix! Would be a sick EP with Lift Me Up!


Prefer with the original & Lose My Mind :fist:

BTW, really cool track, but nothing outstanding...


All in one EP, huh? ;)
Prozel (24)
State Celebrity
 
Posts: 1757
Location: Denmark (dk)

Postby macdz » 25 Dec 2011, 19:33

finally no climax! Would be surprised if it was Brennan's work but Code Black's - not at all.
3:08 is an awesome moment! _O_
Monitor Audio BX6, NAD C356-BEE, REL T5
macdz (29)
State Hero
 
Posts: 4739
Location: Poland (pl)

Postby The Convicted » 25 Dec 2011, 19:38

Prozel:All in one EP, huh? ;)


Maybe not with Lose My Mind, but the other two tracks should be released imo :)
Youtube | Facebook | Mixcloud

"Crop Circle Making Dominant Whore Abuser"
User avatar
The Convicted (23)
Global Mod
 
Posts: 13197
Location: Hungary (hu) Hungary

Postby John Cove » 25 Dec 2011, 21:14

Great!
User avatar
John Cove (30)
Crab
 
Posts: 7306
Location: Germany (de) Osnabrueck

Postby Darman » 25 Dec 2011, 21:16

macdz:finally no climax! Would be surprised if it was Brennan's work but Code Black's - not at all.
3:08 is an awesome moment! _O_


lol, don't you hear his kicks ? :D and the anticlimax sounds 100% like struggle for existence and since corey was a part of bioweapon, which was a part of the hardstyle buglars (toneshifterz & bioweapon), that also makes sense :+
Image
Image
Image
User avatar
Darman (24)
State Celebrity
 
Posts: 2298
Location: Germany (de) Braunschweig



Quick Reply

Register or login to share your passion for the harder styles
   
 


  • Related topics
    Replies
    Views
    Last post

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] and 14 guests