Not a fan of one of the genres?





(You can't hide all the genres)
 

Smilies on Harderstate...

For news, announcements, suggestions or other talk related to the site itself
  

Postby John Cove » 13 Jan 2011, 14:53

:rofl:

That one is still my favourite
User avatar
John Cove (29)
Crab
 
Posts: 7084
Location: Germany (de) Osnabrueck



Postby Subject Zero » 14 Jan 2011, 03:30

Should add a trollface :+







:+ :+ :+ :+ :+ :+ :hat:
User avatar
Subject Zero (25)
State Hero
 
Posts: 4335
Location: Scotland (sx) Glasgow, Scotland

Postby VOL-E » 11 Feb 2011, 14:37

Image
We need this one for sure :rofl:
I felt it... I heard it...
User avatar
VOL-E (28)
State Legend
 
Posts: 6890
Location: Estonia (ee) Tallinn

Postby Qwertz » 12 Feb 2011, 00:40

pls not dont want to see the trollface in every second post :rofl: :rofl:
User avatar
Qwertz (27)
State Celebrity
 
Posts: 1815
Location: Germany (de)

Postby Azrael » 12 Feb 2011, 20:49

im not going to try and convince atomicoz of adding the trollface. It was hard enough with the facepalm and to be quite honest, having a lot of posts with just a trollface or any other meaningless smiley is just bad imo.

If you look at the amount of quality posts here its quite low imo and that trollface doesnt really help either.

Thats my opinion anyway.
User avatar
Azrael (31)
Founder
 
Posts: 934
Location: Sweden (se) Sweden

Postby Livefreelykj » 13 Feb 2011, 10:27

I like to just use my regular smilies, but the forum changes them to ones that are kinda... dumb, but what can I do? :[ ._. <--- he looks so sad though, I like him :]
User avatar
Livefreelykj (26)
State Tourist
 
Posts: 84
Location: United States (us) Seattle

Postby The Convicted » 13 Feb 2011, 19:25

WANT THE TROLLFACE!!! :D :rofl:
Youtube | Facebook | Mixcloud

"Crop Circle Making Dominator Whore Abuser"
User avatar
The Convicted (22)
Global Mod
 
Posts: 12723
Location: Hungary (hu) Hungary

Postby atomicoz » 13 Feb 2011, 19:44

Livefreelykj:I like to just use my regular smilies, but the forum changes them to ones that are kinda... dumb, but what can I do? :[ ._. <--- he looks so sad though, I like him :]

If you don't want to see smilies at all you can change it in the settings,
ucp.php?i=prefs&mode=view "Display smilies as images:"

And if you don't want anyone to see smilies for your posts you can check "disable smilies" when posting or change the default posting options,
ucp.php?i=prefs&mode=post "Enable smilies by default"
User avatar
atomicoz (29)
Founder
 
Posts: 1652
Location: Sweden (se) Meatballs

Postby Baryshx » 04 Jan 2012, 17:56

We are still continuing with hideous smilies, add something new.(I could not find a smilie to express myself to the end of this comment)
Image
User avatar
Baryshx (35)
State Celebrity
 
Posts: 2430
Location: Turkey (tr) Eskişehir

Postby atomicoz » 04 Jan 2012, 18:13

Baryshx:We are still continuing with hideous smilies, add something new.(I could not find a smilie to express myself to the end of this comment)

I don't see how you can't express yourself with the current ones, any of these should be what you're aiming for..
Baryshx:We are still continuing with hideous smilies, add something new. :meh:

Baryshx:We are still continuing with hideous smilies, add something new. :sick:

Baryshx:We are still continuing with hideous smilies, add something new. :\

Baryshx:We are still continuing with hideous smilies, add something new. :(

what smiley did you wanna end your sentence with?

Do you want a specific smiley for every situation or what?
dislike-smileys-on-harderstate.gif
omg-new-theracords-release-rocks.gif
yay-new-release-from-scantraxx.gif
go-fusion.gif
needs-more-bbq.gif
User avatar
atomicoz (29)
Founder
 
Posts: 1652
Location: Sweden (se) Meatballs

Postby Baryshx » 04 Jan 2012, 18:42

Parallectic:It needs:

Image


Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
User avatar
Baryshx (35)
State Celebrity
 
Posts: 2430
Location: Turkey (tr) Eskişehir

Postby atomicoz » 04 Jan 2012, 20:42

Image
Image
Imagejust too much animation going on in those Image just makes me think of 90s websites (background music, repeating backgrounds, dancing mc hammer, etc :P)

Image
ImageImage Awesome Image Now let's read something here without a brain aneurysm ImageImage
Image
Image

Sorry bro, looks like what you want is just animated ones, not the kinda direction i wanna take with the site
User avatar
atomicoz (29)
Founder
 
Posts: 1652
Location: Sweden (se) Meatballs

Postby Baryshx » 04 Jan 2012, 21:04

you have an answer to everything? :lol: I have also, but it looks like business will grow longer. so I will not answer, or the work will be shit ;)
Image
User avatar
Baryshx (35)
State Celebrity
 
Posts: 2430
Location: Turkey (tr) Eskişehir

Postby atomicoz » 04 Jan 2012, 23:15

What do you mean with the business growing part? didnt really understand that
User avatar
atomicoz (29)
Founder
 
Posts: 1652
Location: Sweden (se) Meatballs

Postby Matt » 06 Jan 2012, 20:19

:O I think this one suits perfectly for hardstyle nowadays


:)
User avatar
Matt (23)
State Celebrity
 
Posts: 2353
Location: France (fr) UK



Quick Reply

Register or login to share your passion for the harder styles
   
 


  • Related topics
    Replies
    Views
    Last post

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests