Not a fan of one of the genres?

(You can't hide all the genres)

Q-dance World tour Norge!

Sweden, Norway and Denmark

Postby sandal1 » 12 Mar 2010, 22:43

Er det noen som vet når q-dance world tour kommer til Norge? :)
sandal1
State Newcomer

Postby Darkstorm » 13 Mar 2010, 00:55

Skjer nok ikke du. :)
Reverse bass
Darkstorm (31)
State Senior Citizen

Postby Zen0x » 13 Mar 2010, 13:26

Tror desverre det ikke er nok folk til og fylle en hall... :(
Zen0x (40)
State Senior Citizen

Postby sandal1 » 14 Mar 2010, 00:51

Aaah, super nedsig, ble så lykkelig når jeg så at Q-dance skulle lage world tour, og at de skulle komme til Norge :D. Er så kjipt å reise til Nederland for å sjekke ut Eventetene deres :p
sandal1
State Newcomer

Postby Tweeka_1 » 14 Mar 2010, 14:44

sandal1:Er så kjipt å reise til Nederland for å sjekke ut Eventetene deres :p

Du har tydeligvis ikke vært på en slik reise skjønner jeg.... Når en reiser på et event, så starter hele opplevelsen fra det sekundet du enten tar flytoget / flybussen eller kjører bil til flyplassen!

Det er planlagt at Q-dance kommer til Norge EN dag. Men det kommer ikke til å skje med det første, bare så det er sagt! Nordmenn er ikke interessert nok... Dessverre!

Men om du ikke har vært i Nederland for å dra på et Q-event så råder jeg deg til å gjøre det MED EN GANG!
http://www.datweekaz.com
lsdb.nl:i am not downloading one more set from these guys until they stop over using that "da tweekaz" sample.. its extremely annoying and very unprofessional
Tweeka_1 (31)
Producer

Postby sandal1 » 14 Mar 2010, 23:45

Jojo, det har jeg!
Var på Qlimax 2009, og skulle på IQ, men klaffet ikke med skolen:(, men føler det hadde vært rått å fått et Q-dance event i norge :P
sandal1
State Newcomer

Postby Tweeka_1 » 15 Mar 2010, 11:23

Et Q-dance event i norge hadde innebæret 1000 mennesker på en arena hvor det er plass til 10.000 mennesker. Det hadde nok ikke blitt så forbanna kult tror jeg! :P Hehe...
lsdb.nl:i am not downloading one more set from these guys until they stop over using that "da tweekaz" sample.. its extremely annoying and very unprofessional
Tweeka_1 (31)
Producer

Postby sandal1 » 15 Mar 2010, 15:22

Hahah, du har et poeng der :P, med samme folka som er på DNA! Så får nok heller leve på sparebluss å gi gass å ta turen over til Nederland å heller oppleve himmelen der! heheh
sandal1
State Newcomer

Postby Kaerliz » 21 Mar 2010, 21:20

Vært no snakk S.W.A.T tour til Norge :) men man får no se..
Kaerliz
State Newcomer

Postby Gyldenløwe » 05 Apr 2010, 03:04

:+ :hat: :wave: :meh: :(
"Everyone has an ego, mine is just bigger...and better" - Gyldenløwe
Gyldenløwe (28)
State Native

Postby goty » 28 Jul 2010, 20:29

sandal1:Jojo, det har jeg!
Var på Qlimax 2009, og skulle på IQ, men klaffet ikke med skolen:(, men føler det hadde vært rått å fått et Q-dance event i norge :P

Skjønner ikke at du kan si det. Når du er på DNA fks i Norge, det er en helt annen atmosfære. Folk er idioter og har ikke peiling på hva de hører på. Møter opp med glowsticks og phat pants. Akkuratt som om de skulle vært dratt ut av et rave på starten av 90 tallet. Det er så lite sjel i det bittelille Norske hardstyle miljøet.

Nederland derimot _O_ _O_ _O_
goty
State Citizen

Postby Tony » 28 Jul 2010, 23:53

Har fortsatt til gode å oppleve et Hardstyle event i Nederland. men til neste år blir det nok ja.
Q-Dance i Norge? Glem det bare! For lite interesse
Tony
State Tourist

Postby Zonic » 29 Jul 2010, 10:12

Nei, nei og atter nei! Det er helt klart lite sjel. Og dessuten er det veldig mange som man kan putte i båsen "go with the flow". F.eks: Husker under DNA i fjor når Headhunterz var her og gikk forbi køen, var det mange som. "Hvorfor ropte alle nå? Hvem er Headhunterz"? Sånt gjør meg sint inni meg og jeg får bare lyst legge meg ned i fosterstilling å gråte. Og når Frontliner var her i år og gikk rundt på Ballroom var det ikke en eneste sjel som snakka med han. Kun den sammme gjengen som jeg ser alltid drar til Nederland.

Ofte når jeg er ute på events og snakker med folk så opplever jeg at de er spørsmålstegn hele gjengen når jeg snakker om sanger og DJ`s. Sånne som drar på hardstyle-events bare for å feste kan pelle seg på et eller anna svett utested i hovedstaden!

Sånn. Nå føler jeg meg mye lettere innvending :+
Zonic (28)
State Hero

Postby HardstyleNorway » 29 Jul 2010, 18:35

Neste år blir det Nederland! Fyller 18, og hva er vel bedre enn å feire det med en skikkelig tur dit? :lol:
Image
Image
HardstyleNorway
State Outsider

Postby Tweeka_1 » 30 Jul 2010, 09:27

Zonic: Og når Frontliner var her i år og gikk rundt på Ballroom var det ikke en eneste sjel som snakka med han. Kun den sammme gjengen som jeg ser alltid drar til Nederland.

Det er oss det! =)

Hehe... begynte å "yppe" med Frontliner fordi han stod midt i vennegjengen min... dytta'n og skreik: You want a pice of me huh? DO YOU WANT A PIECE OF ME????

Han ble med på spøken og skreik tilbake: BRING IT ON BIIIIITCH!!!!!

(vi gjorde det samme på bassleader haha)

Det som var morsomt med sist DNA var at da vi ankom sammen med Frontliner (på baksiden) så måtte vi gå fordi køen utenfor og det var flere som kjente oss igjen enn Frontliner...

HVem er det som ikke kjenner igjen en gedigen skalla kar? :+
Tweeka_1 (31)
Producer

Quick Reply

Register or login to share your passion for the harder styles