Not a fan of one of the genres?





(You can't hide all the genres)
 

Headhunterz - Colors

Discuss upcoming Hardstyle tracks without release info here
  

Postby RidiQless » 24 May 2013, 11:31



there you go :)
Image
Image
Image
User avatar
RidiQless (20)
State Senior Citizen
 
Posts: 446
Location: Germany (de) Munich



Postby bAsher » 24 May 2013, 11:44

omg (L)

HWS23 please
User avatar
bAsher (22)
State Celebrity
 
Posts: 1462
Location: Slovenia (si)

Postby VOL-E » 24 May 2013, 11:53

I think I'm only one who doesn't cum rainbow from my mouth from these two new Headhunterz tracks... :yawn:
User avatar
VOL-E (25)
State Hero
 
Posts: 4804
Location: Estonia (ee) Tallinn

Postby Digital Audio Tape » 24 May 2013, 11:55

VOL-E:I think I'm only one who doesn't cum rainbow from my mouth from these two new Headhunterz tracks... :yawn:

No you're not. I'm with you on that.
Brennan Heart:It's called hardstyle for good reason. It's hard and it's style

aw yiss! My new shiny facebook page!
User avatar
Digital Audio Tape (26)
Crab
 
Posts: 7087
Location: Russia (ru) Yekaterinburg

Postby TheRavestyler » 24 May 2013, 13:25

RIP creativitiy of Headhunterz.
Image
Image
Imagine building a guitar and then tuning it and then playing it. That's what electronic music is.

https://soundcloud.com/cruel-instinct
User avatar
TheRavestyler (18)
State Hero
 
Posts: 3123
Location: Austria (at) Vienna / Hungary.

Postby MokumsKid » 24 May 2013, 16:08

Anti sounds insane! Cannot judge the rest, very curious about the HQ. :dance:
Image
Image
Image
-
User avatar
MokumsKid (20)
State Native
 
Posts: 513
Location: Netherlands (nl)

Postby r.H. » 24 May 2013, 17:26

RidiQless:

there you go :)


What's with the screaming girls :facepalm: looks like a Justin Bieber concert :rofl:
r.H. (25)
State Senior Citizen
 
Posts: 436
Location: Netherlands (nl)

Postby Nitrax » 24 May 2013, 17:32

r.H.:What's with the screaming girls :facepalm: looks like a Justin Bieber concert :rofl:


This yeah haha. I'm thinking america is really doing it for him. He and wildstylez seem to really get into the superstar thing.
My music - Raphyr - Ferramus
User avatar
Nitrax (21)
State Native
 
Posts: 676
Location: Netherlands (nl) Maassluis

Postby Kickass » 24 May 2013, 19:27

I'm not impressed also. 'Till it gets commercial.
User avatar
Kickass
State Newcomer
 
Posts: 46
Location: Belgium (be)

Postby RPGWiZaRD » 24 May 2013, 20:10

Nitrax:
r.H.:What's with the screaming girls :facepalm: looks like a Justin Bieber concert :rofl:


This yeah haha. I'm thinking america is really doing it for him. He and wildstylez seem to really get into the superstar thing.


^ THIS. I'm a little worried about the growing hardstyle scene in US as people over there will think hardstyle is speeded-up house with a weird bass.
RPGWiZaRD (27)
State Celebrity
 
Posts: 1042
Location: Finland (fi)

Postby Haug219 » 25 May 2013, 06:36

Idk I'm a big fan of simple melodies. I honestly was expecting a change of melody throughout the track but i still enjoy. Who knows...he may still make changes. If he keeps it then i would say it is one of his least creative in awhile
Image
User avatar
Haug219 (24)
State Native
 
Posts: 698
Location: United States (us) HI

Postby lloyd323 » 25 May 2013, 09:06

and to think all those years ago when heady was my favourite producer. oh my how fucking different the world is today. it's all about fame with him now, and thanks for dragging down hardstyle in the process.

edit:- fame for heady = no 1 dj in world and if that means changing hardstyle on the way to fit in for that spot then he will. he has no other higher aims to go for.that would complete his career nicey for him.
Dj so and so has a great new track called "ID"
User avatar
lloyd323 (28)
State Senior Citizen
 
Posts: 251
Location: United Kingdom (uk) Plymouth, England

Postby John Cove » 25 May 2013, 11:54

"wooooohooo HEADY I WANT A BABY FROM YOU....WUUHUUUUU"

"Let's scream instead of dancing!"
"Oh yes that is a great idea, WUHUUUUUU"


Don't know shit about Hardstyle but who cares, he is the superstar!!

They need some Delete stuff in their faces!
User avatar
John Cove (26)
State Legend
 
Posts: 5633
Location: Germany (de) Osnabrueck

Postby Emre » 25 May 2013, 12:11

John Cove:"wooooohooo HEADY I WANT A BABY FROM YOU....WUUHUUUUU"

"Let's scream instead of dancing!"
"Oh yes that is a great idea, WUHUUUUUU"


Don't know shit about Hardstyle but who cares, he is the superstar!!

They need some Delete stuff in their faces!


Haha. Normally i don't like negative posts, but actually I agree this time. The scene needs more listeners that listen hardstyle for hours a day for years already , and by that I mean, the scene is getting over-crowded with people that listen to YoS and Lose my Mind or Headhunterz singalong tracks and then never listen to hardstyle again..and then put 'hardstyle4life' in their username etc lol :meh:
And I couldn't understand how the world could turn, without the enlightening sounds of dance music.
Emre (20)
State Hero
 
Posts: 3356
Location: Netherlands (nl)

Postby MarlboroMan » 25 May 2013, 12:20

The anticlimax is quite nice, melody is average, but damn those vocals are annoying as fuck.

And yeah I agree with Mr. Superlawn here. :)
Image
Image
Image
User avatar
MarlboroMan (22)
Global Mod
 
Posts: 6288
Location: Germany (de) Rostock



 


  • Related topics
    Replies
    Views
    Last post

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests