Not a fan of one of the genres?





(You can't hide all the genres)
 

The "I'm drunken" Topic :P

  

Postby dolanpls » 27 Apr 2018, 04:19

waheyyyyy drunk again. Student parties are deadly, but at the same time amazing. Newest jnxd track is awesome!
User avatar
dolanpls (23)
State Celebrity
 
Posts: 1084
Location: Finland (fi)



Postby dolanpls » 01 May 2018, 03:45

lol why aren't you drinking bitches
User avatar
dolanpls (23)
State Celebrity
 
Posts: 1084
Location: Finland (fi)

Postby Emre » 06 May 2018, 00:41

Suuuuuuuup??? :rofl:
Emre (24)
State Retired Person
 
Posts: 15236
Location: Netherlands (nl)

Postby Emre » 09 May 2018, 17:15

4 nights of 'kermis' in my town so 4 nights of being drunk. Reeeee.
Emre (24)
State Retired Person
 
Posts: 15236
Location: Netherlands (nl)

Postby Emre » 09 May 2018, 23:35

FUUUUU LMAO
Emre (24)
State Retired Person
 
Posts: 15236
Location: Netherlands (nl)

Postby Emre » 10 May 2018, 04:02

Goodnight fuckers
Emre (24)
State Retired Person
 
Posts: 15236
Location: Netherlands (nl)

Postby Emre » 10 May 2018, 23:45

JÄGER <3
Emre (24)
State Retired Person
 
Posts: 15236
Location: Netherlands (nl)

Postby lilfrenchidiot » 11 May 2018, 00:28

Alcohol gamez skrt
you ain't shit, i get lit
lilfrenchidiot
State Native
 
Posts: 797
Location: France (fr)

Postby dolanpls » 11 May 2018, 01:10

little bit beer today. a lot more tomorrow. Post Malone is amazing
User avatar
dolanpls (23)
State Celebrity
 
Posts: 1084
Location: Finland (fi)

Postby lilfrenchidiot » 11 May 2018, 01:16

dolanpls:little bit beer today. a lot more tomorrow. Post Malone is amazing


Beerbongs & bentleys is great af tbh
you ain't shit, i get lit
lilfrenchidiot
State Native
 
Posts: 797
Location: France (fr)

Postby Emre » 11 May 2018, 02:05

Day2 finished. Ffs how do alcoholics manage this day after day?
Emre (24)
State Retired Person
 
Posts: 15236
Location: Netherlands (nl)

Postby KiLLu12258 » 11 May 2018, 08:29

Emre:Day2 finished. Ffs how do alcoholics manage this day after day?


they start to drink again really soon in the morning :D
KiLLu12258
State Citizen
 
Posts: 159
Location: Germany (de)

Postby lilfrenchidiot » 11 May 2018, 09:44

KiLLu12258:
Emre:Day2 finished. Ffs how do alcoholics manage this day after day?


they start to drink again really soon in the morning :D


U don’t have hangover if u don’t stop drinking :D
you ain't shit, i get lit
lilfrenchidiot
State Native
 
Posts: 797
Location: France (fr)

Postby Emre » 11 May 2018, 20:57

lilfrenchidiot:
KiLLu12258:
Emre:Day2 finished. Ffs how do alcoholics manage this day after day?


they start to drink again really soon in the morning :D


U don’t have hangover if u don’t stop drinking :D


Even the thought of continously drinking makes me wanna throw up lol

Anyway, night 3, let's go xD
Emre (24)
State Retired Person
 
Posts: 15236
Location: Netherlands (nl)

Postby Gracio » 11 May 2018, 22:28

Wow xD
Don't forget to drink water ;)
Image

FIFA World Cup Winner 2014: Germany
Harderstate World Cup Prediction Champion!!!
Gracio (30)
Crab
 
Posts: 8866
Location: Germany (de) Hamburg



Quick Reply

Register or login to share your passion for the harder styles
   
 


  • Related topics
    Replies
    Views
    Last post

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests