Not a fan of one of the genres?





(You can't hide all the genres)
 

Last seen movie in Cinema/DVD...

Talk about TV, series, movies, etc.
  

Postby The Convicted » 10 Feb 2017, 20:16

Gracio:Rewatching Breaking Bad Season 1 - 5 (L)


Doing the same thing while thinking about what other interesting things will be revealed in Better Call Saul :P
Youtube | Facebook | Mixcloud

"Crop Circle Making Dominator Whore Abuser"
User avatar
The Convicted (22)
Global Mod
 
Posts: 12629
Location: Hungary (hu) Hungary



Postby Gracio » 11 Feb 2017, 09:31

Morbid_Angel:
Gracio:Next Year when Part 3 starts xD

Have you asked her why she hates you yet? :rofl:


Haha nope.I ask her next time when i see her :D
Image

FIFA World Cup Winner 2014: Germany
Harderstate World Cup Prediction Champion!!!
User avatar
Gracio (29)
Crab
 
Posts: 7946
Location: Germany (de) Hamburg

Postby John Cove » 26 Feb 2017, 19:35

Just saw Goodfellas again, I watch it at least once a year _O_
User avatar
John Cove (29)
State Legend
 
Posts: 6996
Location: Germany (de) Osnabrueck

Postby VOL-E » 26 Feb 2017, 20:10

John Cove:Just saw Goodfellas again, I watch it at least once a year _O_


Try Casino aswell :)
I felt it... I heard it...
User avatar
VOL-E (28)
State Legend
 
Posts: 6791
Location: Estonia (ee) Tallinn

Postby John Cove » 26 Feb 2017, 21:20

VOL-E:
John Cove:Just saw Goodfellas again, I watch it at least once a year _O_


Try Casino aswell :)


I saw that one like 10 times :+
User avatar
John Cove (29)
State Legend
 
Posts: 6996
Location: Germany (de) Osnabrueck

Postby VOL-E » 27 Feb 2017, 08:52

Watched Arrival yeterday... Kinda meh, I mean the plot about ufo was interesting, but the more to the end, the more drama it gets...
I felt it... I heard it...
User avatar
VOL-E (28)
State Legend
 
Posts: 6791
Location: Estonia (ee) Tallinn

Postby Gracio » 07 Mar 2017, 23:06

Logan _O_
So Brutal :fist:
Image

FIFA World Cup Winner 2014: Germany
Harderstate World Cup Prediction Champion!!!
User avatar
Gracio (29)
Crab
 
Posts: 7946
Location: Germany (de) Hamburg

Postby Raw Output » 07 Apr 2017, 09:42

Started watching Taboo. This has quickly become my favourite series, Tom Hardy is brilliant _O_
User avatar
Raw Output (24)
Producer
 
Posts: 960
Location: Estonia (ee)

Postby Morbid_Angel » 07 Apr 2017, 14:58

ARCHER IS BACK! (L)
Image
Image
Image
User avatar
Morbid_Angel (33)
State Native
 
Posts: 680
Location: Denmark (dk)

Postby Gracio » 12 Apr 2017, 22:59

Fast & Furious 8
No Brainer par excellence :rofl:
Image

FIFA World Cup Winner 2014: Germany
Harderstate World Cup Prediction Champion!!!
User avatar
Gracio (29)
Crab
 
Posts: 7946
Location: Germany (de) Hamburg

Postby Gracio » 28 Apr 2017, 09:47

Guardians of the Galaxy Vol.2 (L) :rofl:
Image

FIFA World Cup Winner 2014: Germany
Harderstate World Cup Prediction Champion!!!
User avatar
Gracio (29)
Crab
 
Posts: 7946
Location: Germany (de) Hamburg

Postby John Cove » 05 May 2017, 19:15

13 reasons why :( :(
User avatar
John Cove (29)
State Legend
 
Posts: 6996
Location: Germany (de) Osnabrueck

Postby Gracio » 05 May 2017, 20:30

John Cove:13 reasons why :( :(


Good? :? :dunno:
Image

FIFA World Cup Winner 2014: Germany
Harderstate World Cup Prediction Champion!!!
User avatar
Gracio (29)
Crab
 
Posts: 7946
Location: Germany (de) Hamburg

Postby John Cove » 05 May 2017, 21:19

Gracio:
John Cove:13 reasons why :( :(


Good? :? :dunno:


Very good & very sad.
User avatar
John Cove (29)
State Legend
 
Posts: 6996
Location: Germany (de) Osnabrueck

Postby The Ascendant » 05 May 2017, 22:32

Raw Output:Started watching Taboo. This has quickly become my favourite series, Tom Hardy is brilliant _O_

Mhmmm Nootka :+

Love it too, ready for season 2!
User avatar
The Ascendant (24)
State Celebrity
 
Posts: 2021
Location: United States (us)



Quick Reply

Register or login to share your passion for the harder styles
   
 


  • Related topics
    Replies
    Views
    Last post

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests