Not a fan of one of the genres?





(You can't hide all the genres)
 

Search found 1008 matches

Return to advanced search

Re: General purpose thread

Isn't Loudness in March? And btw, there are raw parties almost every weekend in NL, just find any random club :+ Thanks :) True, but we want to attend something bigger than the average club on the corner if u understand I understand. Masters Of Hardcore is in March as well, they host a raw stage to...
by propells
20 Oct 2017, 14:40
 
Forum: General Hardstyle Discussions
Topic: General purpose thread
Replies: 5979
Views: 98289

Re: General purpose thread

DjVero:Isn't Loudness in March?

And btw, there are raw parties almost every weekend in NL, just find any random club :+


Thanks :) True, but we want to attend something bigger than the average club on the corner if u understand
by propells
20 Oct 2017, 13:15
 
Forum: General Hardstyle Discussions
Topic: General purpose thread
Replies: 5979
Views: 98289

Re: [18/11/2017] Qlimax - Temple Of Light [NL]

I posted it in HHZ topic yesterday, whether he'll be there or not, he didn't slip anything or say anything that could make you think he will be there. He just told which gigs next, ended his sentence and then said 'and then after that it's already time for Qlimax. Would've loved to be there but it ...
by propells
20 Oct 2017, 12:32
 
Forum: Upcoming Parties
Topic: [18/11/2017] Qlimax - Temple Of Light [NL]
Replies: 1392
Views: 84169

Re: [18/11/2017] Qlimax - Temple Of Light [NL]

He’ll be there. Was pretty obvious that he made a slip of the tounge, even for me that doesn’t understand much dutch. They were talking about what he’ll do now. And he mentioned Qlmax, but probably realized he shouldn’t have said that right away, you could hear him get nervous and shit.
by propells
20 Oct 2017, 11:52
 
Forum: Upcoming Parties
Topic: [18/11/2017] Qlimax - Temple Of Light [NL]
Replies: 1392
Views: 84169

Re: Code Black & Sub Sonik - Worlds Collide

"Hey Sonik, please check with your ghostie how much he'll charge to ghost a collab, should be a typical generi.."

"Say no more fam"
by propells
20 Oct 2017, 02:47
 
Forum: Unreleased Hardstyle
Topic: Code Black & Sub Sonik - Worlds Collide
Replies: 9
Views: 738

Re: Little Hardstyle release facts and gossips topic

Radical just sold out his show. 12 thousand people?! That's incredible. All major raw events sell out. It’s become much much bigger than regular HS in Holland. Not as big international tho. Still 12 thousand people for pretty much one artist. Raw or whatever that's insane. True. But that lineup is ...
by propells
20 Oct 2017, 02:43
 
Forum: General Hardstyle Discussions
Topic: Little Hardstyle release facts and gossips topic
Replies: 27590
Views: 1837309

Re: Rebel[UT]ion tracks

After listening to this a few times now i'd say there's actually a decent amount of insanely good kicks here they should use more in the future imo. Not that typical Echoes kick for example, but the rest.
by propells
20 Oct 2017, 02:34
 
Forum: Unreleased Hardstyle
Topic: Rebel[UT]ion tracks
Replies: 19
Views: 946

Re: Stephanie & Lady Faith - America EP [Pink Beats Records]

This is some next level ghosted girlpower shiet. America and Bestie are actually pretty unique and amazing. Not sure what i think of Everybody. That Hee-Hoo part in the end sux ballsax, but will work pretty damn well at Reverze :+
by propells
20 Oct 2017, 01:12
 
Forum: Hardstyle
Topic: Stephanie & Lady Faith - America EP [Pink Beats Records]
Replies: 2
Views: 170

Re: Wildstylez - Temple of Light (Qlimax Anthem 2017) [Q-Dance Records]

Absolutely love that intro part!! Clean and delicious kickz
by propells
20 Oct 2017, 01:09
 
Forum: Hardstyle
Topic: Wildstylez - Temple of Light (Qlimax Anthem 2017) [Q-Dance Records]
Replies: 15
Views: 871

Re: General purpose thread

Not sure where to put this but me and my friends are looking for raw events to attend between Hard Bass and Qapital (Early Feb -> Late march). Partyflock is a mess, anyone that could help?

Doesn't have to be the size of Supremacy or Qapital.

Maybe something similar to Shockerz or Indicator?
by propells
20 Oct 2017, 00:58
 
Forum: General Hardstyle Discussions
Topic: General purpose thread
Replies: 5979
Views: 98289

Re: D-Sturb - Dark Apocalypse

Sucked that he didn’t play the whole track :( The full track will easily be his best so far.

Btw, i think the track is called Apocalyptic Darkness, you can easily hear the vocals say that

Aand why isn't all livesets online in this qualityyy!!!!??????
by propells
19 Oct 2017, 21:15
 
Forum: Unreleased Hardstyle
Topic: D-Sturb - Dark Apocalypse
Replies: 11
Views: 845

Re: [04/11/2017] Radical Redemption - The road to Redemption [NL]

Doppel:
propells:
Doppel:I'd like to have this at qlimax instead that shitty line up lol


With a Headhunterz warmup set that would’ve been great.


Haha no way, an hour of hhz doesnt change the rest of the night


I mean if Radicals lineup was the Qlimax lineup :p Then a Hhz warmup would be ok :rofl:
by propells
19 Oct 2017, 20:01
 
Forum: Upcoming Parties
Topic: [04/11/2017] Radical Redemption - The road to Redemption [NL]
Replies: 12
Views: 929

Re: [04/11/2017] Radical Redemption - The road to Redemption [NL]

Doppel:I'd like to have this at qlimax instead that shitty line up lol


With a Headhunterz warmup set that would’ve been great.
by propells
19 Oct 2017, 13:41
 
Forum: Upcoming Parties
Topic: [04/11/2017] Radical Redemption - The road to Redemption [NL]
Replies: 12
Views: 929

Re: Little Hardstyle release facts and gossips topic

bassfaceBAM:Radical just sold out his show. 12 thousand people?!

That's incredible.


All major raw events sell out. It’s become much much bigger than regular HS in Holland. Not as big international tho.
by propells
19 Oct 2017, 13:20
 
Forum: General Hardstyle Discussions
Topic: Little Hardstyle release facts and gossips topic
Replies: 27590
Views: 1837309

Re: Radical Redemption - The Road To Redemption [Minus Is More]

What a great track :+

That’s what happens when you release 3 cds..
But 3/4 have been amazing so far.. If the progress is like this we’ll have at least two albums filled with masterpieces!
by propells
18 Oct 2017, 23:57
 
Forum: Hardstyle Albums
Topic: Radical Redemption - The Road To Redemption [Minus Is More]
Replies: 91
Views: 4961
»