Not a fan of one of the genres?





(You can't hide all the genres)
 

Little Hardstyle release facts and gossips topic

  

Postby niconietom » 05 Sep 2017, 03:33

Scooter stole Da Tweekaz & Code Black's 'See The Light', just listen to Scooter's 'Wall Of China (See The Light)', same vocals and a copy 1:1 of the melody lol! :rofl: :rofl: :rofl:
niconietom
State Senior Citizen
 
Posts: 273
Location: Chile (cl)



Postby DaHunger » 05 Sep 2017, 10:01

niconietom:Scooter stole Da Tweekaz & Code Black's 'See The Light', just listen to Scooter's 'Wall Of China (See The Light)', same vocals and a copy 1:1 of the melody lol! :rofl: :rofl: :rofl:

it's originally from "Paradise - See The Light" https://www.youtube.com/watch?v=fl1Uz2QwVAk
User avatar
DaHunger (23)
State Native
 
Posts: 860
Location: Germany (de)

Postby Gommes_ » 05 Sep 2017, 12:13

I guess this was actually the first HS version of it. Kinda like it more than the Code Black one.

I hear home in that bass
User avatar
Gommes_ (32)
State Senior Citizen
 
Posts: 320
Location: Germany (de)


Postby Emre » 05 Sep 2017, 21:19

Interesting :D
Emre (23)
State Retired Person
 
Posts: 12514
Location: Netherlands (nl)

Postby DirtyTok » 05 Sep 2017, 21:29

Devin Wild & Demi Kanon collab Will be out of this World for sure <3
Boys of WIllem fan-club owner
Image
Image
User avatar
DirtyTok (24)
State Hero
 
Posts: 4300
Location: Norway (no) Furnes

Postby mxd » 05 Sep 2017, 22:25

Gommes_:I guess this was actually the first HS version of it. Kinda like it more than the Code Black one.

This one is my fav of all "See The Light" Hardstyle bootlegs, also came before Blacklite's one.
mxd
State Newcomer
 
Posts: 33
Location: Lithuania (lt)

Postby Emre » 05 Sep 2017, 22:46

^ I remember that one! Tho those kicks are ridiculous lmao
Emre (23)
State Retired Person
 
Posts: 12514
Location: Netherlands (nl)

Postby Barticf » 06 Sep 2017, 12:23

Frequencerz have big plans for a brand new album


http://www.hardnews.nl/en/frequencerz-h ... new-album/
User avatar
Barticf
State Hero
 
Posts: 2513
Location: Poland (pl)

Postby NICK9656 » 06 Sep 2017, 15:47

It's been a while, but Ivan Carsten has two new gigs on his agenda. The last time he played at a festival was in 2012 if I'm correct.

Edit: At least under that or nasty boyz' name, but even as Subkilla he played the last time 3 years ago.
"The Only Limit Is Your Own Imagination"

Q-BASE // Qlimax
User avatar
NICK9656 (21)
State Celebrity
 
Posts: 1267
Location: Germany (de) Hamm

Postby Emre » 06 Sep 2017, 22:08

Enemy Contact joined A2 Records :)
Emre (23)
State Retired Person
 
Posts: 12514
Location: Netherlands (nl)

Postby DirtyTok » 07 Sep 2017, 01:57

NICK9656:It's been a while, but Ivan Carsten has two new gigs on his agenda. The last time he played at a festival was in 2012 if I'm correct.

Edit: At least under that or nasty boyz' name, but even as Subkilla he played the last time 3 years ago.


omg omg, hype hype!!!
I hope we Will hear some New tracks :) or probably only a old set?
Boys of WIllem fan-club owner
Image
Image
User avatar
DirtyTok (24)
State Hero
 
Posts: 4300
Location: Norway (no) Furnes

Postby NICK9656 » 07 Sep 2017, 13:45

Two classic sets, I guess it's the easiest way for him to come back... but I also hope for new stuff in the future. :)
"The Only Limit Is Your Own Imagination"

Q-BASE // Qlimax
User avatar
NICK9656 (21)
State Celebrity
 
Posts: 1267
Location: Germany (de) Hamm


Postby Neon » 11 Sep 2017, 15:07

October, Radical month at McDonald's Breda!
With who are you going to enjoy some raw meat?!
P.s. We will give away some awesome prices for my event when ordering the Radical Redemption menu!


Image

:rofl: :rofl:
Qlimax '14 '15 '16
User avatar
Neon (25)
State Native
 
Posts: 510
Location: United Kingdom (uk) Weston-super-Mare



Quick Reply

Register or login to share your passion for the harder styles
   
 


  • Related topics
    Replies
    Views
    Last post

Who is online

Users browsing this forum: Baidu [Spider] and 15 guests